دانلود مسابقه رالی ایرانی ۲

وارد نشده

دانلود مسابقه رالی ایرانی ۲ با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فصل دوم رالی ایرانی قسمت اول تا آخر

اسامی بازیگران افزوده شد

 

اخبار ساخت و حواشی تولید این برنامه :

رالی ایرانی ۲ نامی جذاب برای یک مسابقه جذاب سری جدید رالی ایرانی به کارگردانی آرش معیریان و تهیه کنندگی سعید ابوطالب بعد از 7 سال دوباره ساخته شد و در قالب 20 قسمت از شبکه نمایش خانگی پخش شد.

سری اول این مسابقه در سال 91 به کارگردانی و تهیه کنندگی همین عوامل در قالب 6 قسمت تهیه و توضیع شد که در آن بازیگران مطرحی همچون بهنوش بختیاری شرکت کرده بودند حال بعد از چند سری جدیدی از این مسابقه جذاب ساخته شده است که بازیگران مطرح متفاوتی در آن شرکت کرده اند و این دفعه مشکلات قبل را هم به کل حل کرده اند تا بتوانند مسابقه ای با کیفیت بالا تولید کنند.

چرا باید این مسابقه را ببینیم؟!

ساخت سری جدید رالی ایرانی ۲ در زمستان سال گزاشته ساخته شده بود اما به دلایل مشکلات متنوعی که وجود داشت پخش آن به تعویق افتاده بود اما در نهایت در ۲۰ قسمت جذاب از شبکه نمایش خانگی پخش شد و ظاهر استقبال قابل قبولی از آن شده است و مخاطبین سبک آن را پسندیده اند و از آن به عنوان یکی از بهترین مسابقات نمایشی یاد برده اند.

دانلود مسابقه رالی ایرانی ۲ با لینک مستقیم

دانلود مسابقه رالی ایرانی ۲ با لینک مستقیم

ستارگان محبوب و مطرحی همچون امیر حسین رستمی,ترلان پروانه,کامبیز دیرباز,کامران تفتی,نیوشا ضیغمی در این مسابقه ایفای نقش کرده و به هیجان آن قوت بخشیده و جذابیت را برای بیننده ها دو چندان کرده اند .

عوامل سازنده  این مسابقه :

کارگردان : آرش معیریان : تهیه کننده؛ سعبد ابوطالب – داور و مجری: فرزاد حسنی – سرمایه گذار : محمدصادق سهلانی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *