رویا سوار

رویا سوار , داستان این کارتون یک دختر با روحیه ای بالا می باشد که یک اسب وحشی دارد اما به خوبی با او دوست شده است و ....

دانلود انیمیشن رویا سوار با دوبله فارسی

دانلود کارتون سریالی خارجی Spirit Riding Free 2017 با دوبله فارسی

فصل اول قسمت 1 تا 29 با لینک مستقیم و دوبله فارسی

 

توضیحات تکمیلی این انیمیشن:

این روز ها بهترین سرگرمی برای کودکان دیدن کارتون های مناسب با سنین آنان می باشد و شاید همین دلیل است که خانواده ها را کمی حساس خواهد کرد که چه چیزی برای دلبندشان مناسب می باشد انیمشین رویا سوار که محصول 2017 ایالات متحده می باشد و از رسانه اینترنتی نت فلیکس به صورت داستان مجزا در هر قسمت منتشر شده است و از شبکه پویا سیما نیز با دوبله فارسی پخش شده است میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

این اثر به تهیه کنندگی Aury Wallington ساخته شده است و دارای صدا پیشگانی جذاب نیز می باشد که روند موفقیت این کارتون را بالا برده اند و بسیار در کشور های اروپایی نیز محبوب واقع شده و انتخاب خوبی برای سرگرمی کودکان بوده است.

دانلود انیمیشن رویا سوار با دوبله فارسی

دانلود انیمیشن رویا سوار با دوبله فارسی

داستان این انیمیشن درباره دختری می باشد که همراه خانواده اش در یک مکان سر سبز زندگی میکند این دختر یک اسب باهوش دارد که زیاد اهلی نیست و یکم بد رام می شود اما ظاهرا با دخترک قصه ما به خوبی دوست می شود و به او سواری می دهد این دختر که رویای زیادی در سر دارد با اسب خود ماجراهای بسیاری را نیز تجربه می کند و در این مسیر سختی هایی نیز مواجه می شود و چالش هایی وجود دارد که باید از آن ها عبور کند و حتی برخی اوقات با خانواده اش بحث می شود و کلی ماجرای دیگر , این انیمشین که دوسالی است از شبکه پویا در حال پخش می باشد و به صورت ایپیزودیک و با دوبله فارسی پخش می کند و هم اکنون از وبسایت هیوا مووی قابل دریافت می باشد.

*************************************************************

دانلود کارتون سریالی رویا سوار با دوبله فارسی پخش از شبکه کودک

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

برای دانلود فصل اول کلیک کنید

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 4

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • امید
    0

    قسمت ۲۳ نبود

  • تینا
    1

    بهترین کارتون دنیا رویاسوار است حتما نگاه…..

  • لاکی پرسکات
    0

    عالی عالی عالی برم فصل دو رو بگیرم فقط قسمت بیست و سه نبود و تو فصل دو قسمت31 ممنون

  • ناشناس
    0

    به نظرم با چه اعتماد به نفسی اینو طراحی کردن مگه رفتن به دبیرستان و پشت بندش دانشگاه چه اشکالی داره دلش می خوادزود شوهر کنه ۶۰ تا توله پس بندازه این کارتون ها نه به انقلاب فمینیست و برهم زدن نرخ تعادل جمعیت امیدوارم فقط این قسمت این طوری باشه و در آخر لاکی سرش بخوره به سنگ! زود شوهر کردن افتخار نیس بچه جان !!به هرحال شما وارد دانشگاه می شی و سری تو سر درمیاری 😏 اسپریت یه لحظه یاد اسپریت قدیمی افتادم