فیلشاه

انیمیشن فیلشاه در جنگل های آفریقا شروع می شود که بچه فیلی در آنجا متولد می شود که همه انتظار دارند رئیس گله فیل ها شود، و در قالبی بسیار زیبا داستان را به اصحاب فیل و حمله ابرهه به کعبه را به تصویر می کشد و در آخر هم این انیمیشن به ولادت حضرت محمد (ص) ختم می شود...

دانلود انیمیشن فیلشاه اورجینال

دانلود انمیشن ایرانی فیلشاه همراه با پخش آنلاین

 

توضیحات تکمیلی درباره این انیمیشن:

انیمیشن فیلشاه به تهیه کنندگی حامد جعفری، کارگردانی هادی محمدیان درسال 1396 توسط گروه هنر پویا تولید شد. این فیلم تنها انیمیشنی بود که به سودای سیمرغ سی وششمین جشواره فیلم فجر راه یافت. گروه پویا پیش از این هم انیمیشن شاهزاده روم را تهیه کرده بود و توانسته بود نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

این انیمیشن در سال 1397 توانست رکورد فروش انیمیشن را بشکند و با فروشی بیش از 8 میلیارد تومان پرفروش ترین انیمیشن سینمای ایران شد.

دانلود انیمیشن ایزانی فیلشاه

دانلود انیمیشن ایزانی فیلشاه

انیمیشن فیلشاه دارای دوبله فارسی، عربی  و انگلیسی می باشد.

اولین پخش آن در کشور لبنان صورت پذیرفت و فروشی بیش از نیم میلیون دلار در این کشور داشت . عنوان سومین فیلم پرمخاطب و دومین انیمیشن پرمخاطب را در کشور لبنان به خود اختصاص داد. پس از آن در اردن، امارات و عراق اکران شد.

این انیمیشن در 400 سینمای کشور روسیه به نمایش گذاشته شد که تا به حال هیچ فیلم ایرانی به این گستردگی در این کشور اکران نشده بود.

داستان انیمیشن فیلشاه:

در جنگل های آفریقا رئیس گله فیلها صاحب یک فرزند می شود. همه انتظار دارند این بچه رئیسشان در آیند رئیس آنها شود.، ولی این بچه فیل چنین رفتاری از خود نشان نمی دهد و بسیار دست و پا چلفتی است و مادام دست به هر کاری می زند خرابی به بار می اورد و دردسر درست می کند.

در ادامه داستان به حمله اصحاب فیل به سرکردگی ابرهه پرداخته می شود که با فیل ها و لشکر خود به کعبه حمله می کند و زمانی که کاری از دست عبدالمطلب هم ساخته نمی شود در لحضه آخر پرندگان با سنگ در انگشت و منقار خود به آنها حمله می کنند.

آخر داستان هم به تولد آخرین پیامبر خدا حضرت محمد (ص) پرداخته می شود…

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *