مار سفید

مار سفید, داستان کاملا جذاب و متفاوت از عشق یک روح مار و یک شکارچی مار عشقی عجیب همراه با ماجراجویی های جذاب و عجیب تر که کلی به جذابیت های این ساخته افزوده است.....

دانلود انیمیشن مار مخفی با دوبله فارسی

دانلود کارتون خارجی White Snake 2019 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

لینک های دانلود نسخه بازبینی شده قرار گرفت

 

توضیحات تکمیلی این انیمیشن:

عنوانی جدید و جذاب محصول سال 2019 چین که به کارگردانی و تهیه کنندگی Amp Wong و همچنین فیلمنامه نویسی یک نویسنده محبوب در بین آثار چینی با نام Damao ساخته شده است و تبدیل به یکی از بهترین های سال 2019 میلادی شده است و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و همچنین نظرات مثبت منتقدین و سینما بین های با تعصب را نیز دریافت کرده است.

برخی دلایل موفقیت این انیمیشن را میتواند علاوه بر داستان قوی ای که دارد وجود گویندگانی نظیر Vincent Rodriguez III, Stephanie Sheh, Faye Mata دانست که در رشته خود بسیار موفق بوده اند.

دانلود کارتون خارجی White Snake 2019 با دوبله فارسی

دانلود کارتون خارجی White Snake 2019 با دوبله فارسی

داستان جذاب و کاملا متفاوت اینبار در دنیای انیمیشن به سبکی بسیار مورد پسند داستانی درباره عشق یک شکارچی به شکارش ! ماجرای این کارتون جذاب از جایی شروع می شود که شکارچی قصه ما میخواهد به شکار یک مار برود اما به روج مار علاقه مند می شود و ماجراهای جذابی را رقم میزند.

معمولا در بین صنعت انیمیشن و ساخت آن کشورهایی زیادی را دیده ایم که از نظر خوش ساختی همیشه صدر نشین بوده اند اما در طی سال های اخیر شاهد یک نبوغ جدید از انیمشین های چینی بوده ایم که جدیدا بسیار محبوب شده اند و انیمیشن های سه بعدی آن ها علارقم گرافیکی آزار دهنده اما به خاطر داستان جذابی که دارند مورد استقبال ویژه ای قرار گرفته اند و انیمیشن هم شامل همین موضوع می باشد.

*************************************************************

دانلود رایگان کارتون مار سفید با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

 

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *