شهرزاد

فصل اول شهرزاد , داستان در مورد شهرزاد و فرهاد است که عاشق یکدیگر هستند و قصد ازدواج دارند. شهرزاد دانشجوی پزشکی و فرهاد دانشجوی ادبیات و روزنامه نگار است. داستان در سال 1332 در زمان ماجرای دکتر مصدق روایت میشود. ..

دانلود سریال شهرزاد با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود فصل اول سریال شهرزاد با کیفیت بالا قرار گرفت

آخرین اخبار و حواشی سریال

 

اخبار ساخت سریال :

این ساخته سریالی ایرانی در سبک درام – عاشقانه با مضمونی تاریخی است که برای شبکه نمایش خانگی منتشر شده است. این سریال پرفروش ترین و پرمخاطب ترین سریال نمایش خانگی ایران به حساب می‌آید. ساخت این سریال از آذر ماه سال 1393 شروع شد و در سال 1396 فصل آخر آن به پایان رسید. محل فیلمبرداری سریال نیز در تهران و اصفهان بوده است.
در اردیبهشت سال 1395 جشن سریال شهرزاد در برج میلاد برگذار شد که تمام بلیت‌های آن در عرض 45 دقیقه فروخته شدند. همین نشان از محبوبیت کم نظیر این سریال میان مخاطبان است.

داستان در مورد شهرزاد و فرهاد است که عاشق یکدیگر هستند و قصد ازدواج دارند. شهرزاد دانشجوی پزشکی و فرهاد دانشجوی ادبیات و روزنامه نگار است. داستان در سال 1332 در زمان ماجرای دکتر مصدق روایت میشود. پدران شهرزاد و فرهاد از افراد گوش ‌به‌ فرمان شخصی متنفذ به نام بزرگ‌آقا هستند. فرهاد که روزنامه نگار است و از طرفداران دکتر مصدق است به اتهام قتل و توطئه علیه سلطنت دستگیر و محکوم به اعدام با چوبه دار می شود اما با میانجی گری بزرگ‌آقا نجات پیدا می کند.

چرا باید این سریال را دید؟!

این ساخته علاوه بر مخاطبین زیادی که به عنوان طرفدار خود دارد و هنوز هم مدام به آن ها افزوده می شود جوایز زیادی نیز بدست آورده است جوایزی نظیر :

برنده جایزه بهترین مجموعه، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد و تندیس یک عمر فعالیت هنری (برای جمشید هاشم پور) در شانزدهمین دوره جشن دنیای تصویر
برنده یاس زرین بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه در چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم یاس

دانلود سریال شهرزاد فصل اول

دانلود سریال شهرزاد فصل اول

در این مجموعه پر طرفدار بازیگرانی نظیر ترانه علیدوستی، علی نصیریان، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، غزل شاکری، مهدی سلطانی و هومن برق‌ نورد به عنوان بخضی از شخصیت های اصلی ایفای نقش کرده اند.

نظرات و نقدها 1

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمدامين
    0

    سلام خیلی خوبه ممنونم از شما خیلی عالیه فقط میشه فیلم هاتون رو رایگان کنید چون من نمیتونم خیلی از فیلم های خوب رو که پولی هستن ببینم ممنون