جنوب از جنوب شرقی

فیلم جنوب از جنوب شرقی فیلمی از مهران احمدی است که مانند فیلم مصادره محتوایی طنز گونه همراه با تراژدی دارد. آقای احمدی بر این باور است که اولین باری که چنین فیلمی در ایران ساخته می شود....

دانلود فیلم جنوب از جنوب شرقی با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی ” جنوب از جنوب شرقی ” با لینک مستقیم و رایگان

لینک دانلود فیلم بعد از پخش یر روی صفحات نمایش خانگی اضافه می شود

 

درباره این فیلم سینمایی :

فیلم جنوب از جنوب شرقی ، به تهیه کنندگی سید محمد حسین قاسمی، کارگردانی مهران احمدی و نویسندگی حمید اکبری خامنه سر، مجوز ساخت خود را از شورای صدور پروانه ساخت فیلم دریافت نمود. نام این فیلم پیش از این “جفت شیش” بود. مهران احمدی گفت احتمال تغییر نام دوباره هم وجود دارد. وی افزود حال و هوای این فیلم شبیه فیلم‌ “مصادره” است و داستانی شبیه به آن طنز آلود در قالب تراژدی دارد. آقای احمدی گفت: به نظرم برای اولین بار است که این نوع فیلم قرار در سینمای ایران ساخته شود. قسمتی از فیلمبرداری این اثر در ایران و قسمتی در خارج از ایران انجام خواهد شد. او خودش را به عنوان یکی از بازیگران نقش اصلی معرفی کرد ولی از سایر بازیگران این فیلم هنوز نامی برده نشده است.

دانلود رایگان فیلم جنوب از جنوب شرقی

دانلود رایگان فیلم جنوب از جنوب شرقی

مهران احمدی در سالهای اخیر در فیلم‌های سینمایی چون هزارپا، آشفتگی، زیر نظر، قسم، من می ترسم، بی صدا ، حلزون و … بازیگری نموده و فیلم سینمایی سگ بند را کارگردانی و در آن نیز ایفای نقش نموده است. وی در مجموعه تلویزیونی پایتخت، چرخ و فلک، آوای باران و … نیز ایفای نقش نموده است. از کار ایشان در مجموعه نمایش خانگی نیز می توان از فیلم های ساخت ایران ۲ و ابله نیز نام برد.

عوامل این فیلم:

تهیه کننده: سید محمد حسین قاسمی

کارگردان: مهران احمدی

نویسنده: حمید اکبری خامنه سر

بازیگران: مهران احمدی

از سایر بازیگران این فیلم هنوز نامی برده نشده است.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *