سریع و خشمگین : هابز و شاو 2019

هابز و شاو ,داستان فیلم دو سال پس از فیلم سرنوشت خشمگین آغاز می شود.لوک هابز به همراه دوست و رقیب قدیمی خود به یک ماموریت می روند...

دانلود فیلم سریع و خشمگین هابز و شاو 2019 با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw 2019 با لینک مستقیم

لینک دانلود نسخه بازبینی شده با کیفیت بالا قرار گرفت

 

درباره این فیلم بدانیم:

فیلمی آمریکایی در ژانر اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2019 به کارگردانی دیوید لیچ اکران شد.نویسنده این اثر کریس مورگان و تهیه کنندگان آن نیل اچ. موریتز، هیرام گارسیا، کریس مورگان، جیسون استاتهام، دانی گارسیا و دواین جانسون می باشند, اکران آن قرار بود در 26 ژانویه صورت بپذیرد، ولی با کمی تاخیر در 2 اوت 2019 اکران آن صئرت پذیرفت.

در سال های اخیر شاهد اکران و ساخت عنوان های زیادی از سری معروف Fast & Furious بوده ایم این سینمایی ها که اغلب پر طرفدار می باشند و معمولا در هرسال که اکران می شوند حسابی مورد استقبال قرار میگیرند سبکی جدید را در صنعت اکشن سینما ارائه دادند که با وجود نقش آفرینی ستارگان بسیار محبوب در آن حسابی به محبوبیت آن افزوده شد و همین امر موجب شده هر سال یک سری جدید از آن معرفی شود تا کنون ساخت دو سینمایی در سال 2020 و 2021 تایید شده است.

دانلود فیلم خارجی Hobbs & Shaw 2019

دانلود فیلم خارجی Hobbs & Shaw 2019

هابز و شاو از جمله مجموعه فیلم های سریع و خشن می باشد که توسط شرکت اوریجینال فیلم تهیه و یونیورسال استودیوز توزیع آن را بر عهده داشته است. فیلمبرداری آن در لندن و گلاسگو  و هاوایی انجام شد.

داستان مربط به دو سال بعد از فیلم سرنوشت خشمگین می شود.بریکستون خلافکاری مخوف است و مامورتی پلید دارد که در پی انجام آن است. لوک هابز برای خنثی کردن این ماموریت و شکست دادن این خلافکار تصمیم می گیرد تا با همکاری دوست و رقیب قدیمی خود دکارت شاو این کار را انجام دهد.

 

*************************************

دانلود فیلم هابز و شاو با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

پست پیشنهادی برای شما :

دانلود فیلم Fast And Furious 9 2020

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *