مست عشق

مست عشق ، یک سینمایی جذاب و متفاوت که اتفاقا پیرامون زندگی مولانا شاعر معروف ایرانی را همراه خانواده ی خود نشان می دهد و همچنین آشنایی وی با شمس تبریزی را به تصویر می کشاند...

دانلود فیلم مست عشق با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود فیلم ایرانی مست عشق ( زندگی مولانا ) به محض اکران و پخش اضافه خواهد شد

پیش نمایشی کوتاه از فیلم افزوده شد | نسخه دوبله فارسی به محض انتشار

اخبار ساخت فیلم:

یک درام تاریخی جذاب که محصول مشترک سال 1398 ایران و ترکیه می باشد که به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند با موضوعی کاملا متفاوت و سبکی دل نشین و همراهی فرهاد توحیدی به عنوان فیلم نامه نویس این اثر در دسته ساخت است.

حضور بازیگران محبوب ایران و ترکیه در این ساخته بی نظیر از جمله ویژگی هایی است که میتوان به عنوان یک امتیاز مثبت برایش در نظر داشت هنگامی که لیست بازیگران به تدریج منتشر می شد خیلی ها گمان نمی کردند که حضور این همه ستاره در یک فیلم ممکن خواهد بود.

اما نکته قابل توجه آن حضور قطعی این هنرمندان می باشد و طبق آخرین اخبار حتی 70 تا 80 درصد مراحل تولید فیلم با موفقیت سپری شده است و آماده تدوین نهایی و قرار گرفتن در صف اکران می باشد.

در این مطلب نسخه کامل فیلم بدون حذفیات و همراه با کیفیت HD فیلم اضافه خواهد شد.

دانلود رایگان فیلم مست عشق بدون سانسور

دانلود رایگان فیلم مست عشق بدون سانسور

آن چه در مست عشق خواهید دید

داستان فیلم طبق توضیحاتی که از قبل منتشر شده است حول محور زندگی مولانا خواهد بود و برخورد وی با شمس و اتفاقات عجیبی که در این روبرویی پیش می آید می باشد بیس اصلی داستان بر روی مولانا خواهد بود که نقش وی را پارسا پیروز فر بر عهده دارد و نقش شمس را نیز شهاب حسینی عهده دارد شده است گریم این دو بازیگر اولین عکس های مربوط به این سری بود , اما حضور ادا اجه در فیلم مست عشق بازیگر محبوب ترکیه از جمله اتفاقات نادر می باشد که موجب شده توجه افراد بیشتری به این فیلم جلب شود.

طبق گفته ها نیز حضور ستارگان محبوب ترکیه دیگر مانند هانده ارچل موجب شده که مردم ترکیه نیز منتظر اکران آن باشند چرا که طبق گفته ها بزودی شاهد اکران همزمان مست عشق در ترکیه و ایران خواهیم بود.

در تیزر منتشر که بیشتر به عنوان یک معرفی از این فیلم شبکه FOX ترکیه منتشر شده است شاهد گریم های جذاب بازیگران و حضور افرادی هستیم که نامشان از مدت ها قبل برای شرکت در این فیلم منتشر شده بود گریم بازیگران مست عشق این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده است و ظاهر مخاطبین علاقه مند به آن ابراز رضایت داشته اند.

نظرات و نقدها 2

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • رامین
    0

    سلام ممنون از سایت خوبتون . بنظر تازه تاسیس هستش که ارزوی موفقیت دارم فقط تاریخ پست هاتون رو اگه به شمسی تغییر بدین ممنون میشم . چون بر اساس سال میلادی مینویسه که این فیلم در چه تاریخی گذاشته شده

    1. adminio
      0

      سلام . ممنونم بله یه 8 ماهی هست فعالیت رو شروع کردیم ، تاریخ پست ها فارسی شد