چرخه The Circle 2017

چرخه , داستان این فیلم درباره زندگی یک زن می باشد که برای کار در یک شرکت بزرگ رویا پردازی میکند وی چیزی به رسیدن به خواسته اش نمانده است اما......

دانلود فیلم چرخه با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی The Circle 2017 با دوبله فارسی و کیفیت عالی

(( پیش نمایش رسمی قرار گرفت ))

 

توضیحات تکمیلی فیلم :

عنوانی درام و جذاب محصول سال 2017 آمریکا که به کارگردانی James Ponsoldt و تهیه کنندگی Anthony Bregman ساخته شده است همچنین نویسندگی این ساخته را Dave Eggers انجام داده که مورد انتقاد مثبت برخی منتقدین سینما نیز قرار گرفت این درام که به تازگی در ایران به محبوبیت ویژه رسیده دوران اوجی در دوره اکران خود گذراند و فراتر از انتظارات پیش رفت.

بد نیست اشاره ای بکنیم به لیست ستارگان محبوبی که در این سینمایی به عنوان نقش اصلی داستان هنرنمایی کرده اند مانند Emma Watson ( اما واتسون ) که در سری های محبوب ( دانلود کالکشن هری پارتر) یکی از نقش های اصلی را داشت و با همان فیلم مطرح شد و به موفقیت بزرگی رسید می باشد همچنین در فیلم هایی نظیر دیو دلبر نیز هنرنمایی کرده است و از جدید ترین آثار وی میتوان به فیلم زنان کوچک نیز اشاره کرد.

فیلم دایره ( یا همان چرخه ) که در یک بازه زمانی خاص بسیار محبوب شده بود و استقبال کم نظیری از آن شده انتقاد منفی نیز داشت اما می شود گفت که مخاطبین  عام این فیلم را بسیار پسندیده اند و به خصوص در برخی کشورها حتی محبوبتر شده است.

دانلود فیلم خارجی The Circle 2017 با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی The Circle 2017 با دوبله فارسی

داستان این فیلم محبوب درباره یک زن می باشد که رویایی کار کردن در شرکت بزرگ را در سردارد وی در نهایت به خواسته خود میرسد اما با چالش هایی بسیار روبرو خواهد شد که محوریت کلی این ساخته را تشکیل می دهد و بیننده را به طور عجیبی میخکوب خواهد کرد.

*************************************************************

دانلود فیلم چرخه با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *