چشم و گوش بسته

چشم و گوش بسته نامی فیلمی جذاب و کمدی که درباره دو نفر بدشانس که یکی نابینا و دیگری ناشنوا است می باشد این دو نفر که کاملا اتفاقی شاهد قتل یک نفر توسط یک زن قاتل هستند حال دستگیر شده اند یکی شنیده اما ندیده دیگری دیده اما نشنیده حال آن ها در یک محلکه گیر افتاده اند و باید خود را نجات دهند....

دانلود فیلم چشم و گوش بسته با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی چشم و گوش بسته با لینک مستقیم و 4 کیفیت مختلف

اخبار جدید فیلم اضافه شد + پیش نمایش فیلم اضافه شد

 

اخبار ساخت این فیلم سینمایی  :

چشم و گوش بسته نامی فیلمی کمدی و شاد که به کارگردانی فرزاد موتمن و تهیه کنندگی امیرحسین آشتیانی پور در سال 1397 تولید و سپس در 1398 اکران عمومی در آمده و قرار است بزودی به پخش رسانه ای برسد.

کارگردان این اثر تجربه ای نسبتا حرفه ای را در سینما دارد او که برای ادامه تحصیل به آمریکا رفته بود رشته سینما را ول کرد و بازگشت به ایران و در زمینه عکاسی و فیلم برداری و مستند سازی فعالیت می کرد و از سال 1387 به طور حرفه ای کار ساخت فیلم های سینمایی را آغاز کرد و همچنین همزمان در دانشگاهی تدریس می کرد از آثار معروف او میتوان به آخرین بار کی سحر را دیدی اشاره کرد .

 

لینک های دانلود فیلم چشم و گوش بسته با کیفیت عالی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 1080p HQ

دانلود با کیفیت Bluray

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

آیا این فیلم میتواند برای مخاطبین جذاب باشد؟!

مضمونی کاملا کمدی و جذاب این فیلم محیطی شاد را برای بینندگان آن فراهم خواهد هرچند وقایعی تلخ را نشان می دهد اما در قالب طنز ما در این فیلم دو شخص متفاوت که قرار است چشم و گوش یک دیگر باشند در حالی که خود یک کدام از این هارا ندارند آشنا می شویم جایی که باید مشکلات خود را با همکاری با یک دیگر حل کنند.

ایفای نقش بازیگران مطرح و محبوب همچون امین حیایی, بهرام افشاری, آناهیتا درگاهی, مسعود کرامتی, لیندا کیانی, محمدرضا صولتی و مانی حقیقی و پوریا پورسرخ جذابیت را برای مخاطبین آن دو چندان کرده است.

دانلود فیلم چشم و گوش بسته بدون سانسور

دانلود فیلم چشم و گوش بسته بدون سانسور

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *