Abigail 2019

یک شهر سال هاست به دلیل بیماری‌ای مشکوک قرنطینه شده است. ابیگیل که در شش سالگی به این بیماری مبتلا بود از پدرش جدا شد و به مکانی نامعلوم فرستاده شد، حال او بزرگ شده به دنبال پدرش است و متوجه می شود که شهرش پر از سحر و جادو است و خودش نیز می تواند از جادو استفاده کند...

دانلود فیلم ابیگیل 2019 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی Abigail 2019 با دوبله فارسی و کیفیت عالی

لینک های دانلود نسخه بازبینی شده با کیفیت Bluray قرار گرفت

توضیحات کامل فیلم ابیگیل:

Abigail فیلمی در سبک ماجراجویی – فانتزی با تم استیم پانک است که در سال 2019 اکران شد. کارگردانی این فیلم را Aleksandr Boguslavsky بر عهده داشته. همچنین این فیلم ساخت کشور روسیه است. این فیلم به دو زبان انگلیسی و روسی ساخته شد که البته در این مطلب می توانید این اثر را با دوبله فارسی دانلود کنید. مدت زمان فیلم 110 دقیقه است.

این فیلم در روسیه توانست فروشی نزدیک به 600 میلیون روبل معادل 100 میلیون دلار داشته باشد و از نظر فروش بسیار موفق عمل کرده است.

داستان در مورد دختری نوجوان به نام ابیگیل است. او در شهری زندگی می کند که سال هاست به دلیل یک بیماری ناشناخته قرنطینه شده و کسی نمیتواند از آن خارج یا به آن وارد شود. ابیگیل که در شش سالگی به این بیماری مبتلا شده بود او را از پدرش جدا کردند و به مکانی نامعلوم بردند. حال که او بزرگ شده و سال ها از بیماری اش می گذرد در پی یافتن پدرش است. اما در طی این مسیر متوجه می شود که شهرش پر از سحر و جادو است و همچنین خود او نیز توانایی های جادویی دارد…

دانلود فیلم ابیگیل 2019

دانلود فیلم ابیگیل 2019

این فیلم اثری پر هزینه و با فیلمنامه ای متفاوت در سینمای روسیه به حساب می آید و جزو معدود فیلم های روسی است که توانست در جهان اسم و رسمی برای خودش برپا کند.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *