Clemency 2019

کلمنسی : این فیلم درباره زنی قوی است که سال ها سرپرست زندان بوده است و اعدام خیلی از از زندانی هارا دیده است .او حال باید با یک زندانی روانی روبرو شود...

دانلود فیلم Clemency 2019 با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی Clemency 2019 با کیفیت عالی

لینک های دانلود نسخه کامل قرار گرفت

توضیحات کامل فیلم کلمنسی 2019:

کلمنسی عنوان متفاوت و درام این سینمایی در سال 2018 فیلم برداری اش به پایان رسیده .کارگردانی این اثر را چینیون چوکو و تهیه کنندگی آن را برونوین کرنلیوس بر عهده داشته است . این فیلم در 27 دسامبر اکران خواهد شد و تنها 5 روز به اکران آن باقی مانده است .عوامل این سینمایی به موفقیت آن در زمان اکران بسیار امیدوار هستند و عنوان داشته اند که میتواند به عنوان یکی از بهترین آثار 2019 به شمار رود.

این فیلم ابتدا در ژانویه 2019 در جشنواره یلم ساندنس به نمایش در آمد و توانست جایزه بزرگ داوران در این جشنواره بدست آورد و اولین قدم خود را در سینما محکم برداشت تا تبدیل به زمینه ای قوی برای اکران عمومی آن شود و به مخاطبین دلیلی برای دیدن این فیلم بدهد. بازیگر نقش اصلی این فیلم توانست جوایزی را به عنوان اولین زن سیاه پوست دریافت کند.

دانلود فیلم Clemency 2019

دانلود فیلم Clemency 2019

در این فیلم بازیگرانی نظیر آلفر وودارد ، ریچارد شیف ، دانیلل بروکس ، مایکل اونیل ، ریچارد گان ، وندل پیرس و آلدیس هاج به عنوان شخصیت های اصلی ایفای نقش کرده اند و توانسته شخصیت پردازی قوی ای را به تصویر بکشانند احتمالا از هنرنمایی این بازیگران لذت خواهید برد چراکه اکثر آن ها تجربه حرفه ای زیادی در سینما داشته اند.

*****************************

دانلود فیلم کلمنسی با کیفیت بالا

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود زیرنویس فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *