تل ماسه Dune 2021

تل ماسه (تپه). جدید ترین عنوان 2020 .این فیلم اقتباس از ویژگی های رمان علمی تخیلی فرانک هربرت ، در مورد پسر خانواده ای نجیب است که سنگینی حفاظت از دارایی خانواده اش بر روی شانه های او دیده می شود...

 

دانلود فیلم Dune 2021 با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی تل ماسه 2020 با کیفیت عالی

لینک های دانلود پس از اکران منتشر می شوند (تیزر رسمی اضافه شد)

 

توضیحات کامل فیلم نپه 2020:

فیلمی علمی تخیلی که در سال 2019 به کارگردانی دنیس ویلنو و تهیه کنندگی ماری پرنت تولیدش آغاز شده و حال قرار است از اواخر سال 2020 به اکران سینما ها در بیاید .این سینمایی از رمانی که با همین نام توسط فرانک هربرت در سال 1965 نوشته شده اقتباس شده است . گفته می شود این فیلم قرار است در تاریخ 18 دسامبر سال 2020 توسط برادران وارنر اکران شود.

ماجرای این فیلم کاملا پیچیده است ابتدا یک سکانس کمالا معمولی از یک زندگی کاملا عادی خواهید دید و سپس کار حتی به سیاره های مختلف نیز کشیده می شود ! به طور کلی این فیلم یک درام تخیلی نام گزاری شده است .در این فیلم بازیگرانی نظیر تیموته چلامت ، ربکا فرگوسن ، اسکار اسحاق و جوش برولین به عنوان کاراکتر های اصلی هنرنمایی خواهند کرد .باتوجه اطلاعات منتشر شده از این فیلم انتظارات از آن بالا است.

دانلود فیلم Dune 2020

دانلود فیلم Dune 2020

ابتدا در سال 2016 ماه نوامبر شایع هایی مبنی بر این که لجندری پیکچرز امتیاز ساخت این فیلم را به دست آورده است و همچنین کارگردان این فیلم برای این کار با آن ها در حال مذاکره است . در نهایت همینطور هم شد و این استودیو به مدت سه و نیم سال میزبان تهیه فیلم تپه بود تا الان که فیلم برداری و تولید مراحل پایانی خود را سپری میکند. هرچند تقریبا یک سال تا اکران این فیلم زمان باقی مانده است.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *