Gold 2018

طلا : داستان فیلم درباره اولین مدال هندوستان در مسابقات المپیک پس از استقلال از انگلستان می باشد....

دانلود فیلم Gold 2018 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی Gold 2018 با دوبله فارسی و کیفیت عالی

لینک های دانلود نسخه بازبینی شده قرار گرفت

توضیحات کامل فیلم طلا 2018:

فیلم Gold با نام اصلی Gold: The Dream That United Our Nation به معنی طلا: رویایی که کشورمان را متحد کرد یک فیلم سینمایی ورزشی-تاریخی-درام هندی زبان است که توسط ریما کاگتی کارگردانی شده و تهیه‌کنندگی آن برعهده فرهان اختر و ریتش سیدوانی بوده است. داستان فیلم در مورد تیم‌ملی هاکی هند و داستان حضور آنها در المپیک تابستانی ۱۹۴۸ است . در این فیلم آکشی کومار در نقش تاپان دس، مردی که اولین مدال طلا را برای هند در المپیک ۱۹۴۸ آورد بازی می‌کند، همچنین بازیگرانی مانند مونی روی، کونال کاپور، آمیت ساد، وینیت کومار سینگ و نیکیتا دوتا نیز در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

این فیلم در تاریخ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ و یا به عبارتی ۱۵ آگوست ۲۰۱۸ که از قضا روز استقلال هندوستان است در تئاترهای هندوستان به نمایش گذاشته شد و نقدها و بازخورد‌های مثبتی دریافت کرد، منتقدان نحوه روایت و عملکرد بازیگران را مورد تحسین قرار دادند، این فیلم که از نظر تبلیغات و نقد موفقیت‌های زیادی را کسب کرده بود ۲۲ میلیون دلار فروش در باکس آفیس داشت، این فیلم اولین فیلم بالیوود بود که در عربستان سعودی منتشر شد، این فیلم همچنین در سال ۲۰۱۹ در تئاتر‌های چین منتشر شد.

دانلود فیلم Gold 2018 با دوبله فارسی

دانلود فیلم Gold 2018 با دوبله فارسی

از نکات جالب معرفی این سینمایی و شروع روند توسعه آن رونمایی بازیگر نقش اول یعنی آکشی کومار از فیلم بود، اعلام رسمی شروع روند توسعه فیلم توسط آکشی کومار در اکتبر ۲۰۱۶ انجام شد، همچنین سندیپ سینگ کاپیتان سابق تیم‌ملی هاکی هند و برنده جایزه وظیفه تمرین دادن بازیگران برای انجام دادن حرکات هاکی را بر عهده داشت این عنوان که با بودجه ۸.۶ میلیون دلاری ساخته شد، موفق به فروش ۲۲ میلیون دلاری شد و از نظر مالی سود بسیار خوبی را نسیب عوامل سازنده کرد.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *