Maleficent: Mistress of Evil 2019

داستان دنبالۀ فیلم قبلی است، مالفینسنت و دخترخوانده اش در پی یافتن اطلاعات درباره نسبت خانوادگی‌شان هستند. در این میان آنها با افراد جدیدی آشنا شده و متوجه وجود یک نیروی تاریک جدید می شوند...

دانلود فیلم Maleficent: Mistress of Evil 2019 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی مالفیسنت: سردسته اهریمنان با دوبله فارسی و کیفیت عالی

لینک های دانلود نسخه بازبینی شده با کیفیت Bluray قرار گرفت

توضیحات کامل این فیلم:

مالفیسنت: سردسته اهریمنان فیلمی آمریکایی در سبک ماجراجویی، فانتزی و خانوادگی است که در سال 2019 اکران شد. کارگردانی این فیلم را Joachim Rønning بر عهده داشته و بازیگرانی نظیر آنجلینا جولی و ال فانینگ در آن هنرنمایی کرده اند. این فیلم یک نامزدی اسکار در کارنامۀ خود دارد.

مالفینیست و دختر خوانده اش که آورورا نام دارد درگیر این هستند که به روابط خانوادگی یکدیگر که بسیار پر پیچ و خم است پی ببرند. در طی این مسیر با افراد جدیدی آشنا می شوند و به حضور یک نیروی تاریک جدید پی می برند…

خوب است بدانید کارگردان این اثر، کارگردانی سریال Doomsday را نیز بر عهده داشته. او همچنین در جدیدترین قسمت فیلم دزدان دریایی کارائیب، دستیار کارگردان بوده است.

دانلود فیلم مالفینسنت 2 با دوبله فارسی

دانلود فیلم مالفینسنت 2 با دوبله فارسی

این فیلم در رشته بهترین گریم نامزد دریافت جایزه اسکار در سال 2020 شد، همچنین در جشنواره Art Directors Guild نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم فانتزی شد.

این فیلم نسبت به قسمت قبلی خود هم در نمرات و هم در فروش افت کرد. این اثر در سایت IMDB از طرف کاربران نمرۀ متوسط 6.7 را کسب کرده و با بودجه 185 میلیون دلاری توانست نزدیک به 500 میلیون دلار فروش داشته باشند. با اینکه این فیلم سود آور بود اما انتظارات سازندگان بیشتر از این مقدار فروش بود.

 

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *