اسرار رسمی 2019

اسرار رسمی , ماجرای اتفاق افتاده در فیلم وقتی به اوج خود میرسد که زنی اسراری سری را به یک تیم جاسوسی می دهد ...

دانلود فیلم اسرار رسمی 2019 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی Official Secrets 2019 با دوبله فارسی و کیفیت عالی

لینک های دانلود نسخه بازبینی شده با کیفیت Bluray قرار گرفت

توضیحات کامل فیلم اسرار رسمی 2019:

Official Secrets نام فیلمی آمریکایی در سبک درام – جنایی و بیوگرافی است که در سال 2019 ساخته شد. کارگردانی این اثر را Gavin Hood بر عهده داشته و بازیگرانی نظیر کیرا نایتلی و مت اسمیت در این فیلم ایفای نقش کرده اند. فیلم نامه این اثر اقتباسی از رمان The Spy Who Tried to Stop a War است. مدت زمان فیلم 1 ساعت و 52 دقیقه است.

داستان فیلم روایتگر ماجرای زنی به نام کاترین گان است که یادداشتی بسیار مهرمانه را در اختیار یک تیم جاسوسی قرار داده و همه چیز را بهم ریخته…

این فیلم تا کنون تنها توانست حدود 5.5 میلیون دلار فروش کند و از این حیث زیاد موفق عمل نکرده است. با این حال این فیلم نمرات نسبتا خوبی دریافت کرد و برندۀ جوایزی هم شده است. برای مثال این فیلم در سایت IMDB توانست از کاربران نمرۀ 7.3 را کسب کند و طبق آمار سایت راتن تومیتوز نیز 83 درصد منتقدان نسبت به این فیلم نظری مثبت داشته اند. مشخص است که این فیلم کاملا ارزش دیدن را دارد.

دانلود فیلم Official Secrets 2019

دانلود فیلم Official Secrets 2019

این فیلم در جشنوارۀ Film Club’s The Lost Weekend توانست در دو رشتۀ بهترین تیم بازیگری و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برنده جایزه شود. همچنین در جشنوارۀ Provincetown International Film Festival برنده جایزه بهترین روایت شد. این فیلم در مجموع برندۀ 4 جایزه شد و 6 نامزدی کسب کرد. با توجۀ به همه اینها این فیلم با توجه به عملکرد خوبش بسیار مورد کم توجهی قرار گرفته و افراد می حتی نام این فیلم را شنیده اند.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *