شوخی کردم

شوخی کردم , داستان های طنز و گاهی دردناک در قسمت سریال تجربه خواهید کرد که هر کدام ماجرایی مجزا را به نمایش خواهد گذاشت..

دانلود سریال شوخی کردم تمامی قسمت ها با لینک مستقیم

دانلود رایگان سریال شوخی کردم قسمت اول 1 تا آخر 24 اضافه شد

اثری طنز از مهران مدیری | پیش نمایش رسمی قرار گرفت

اطلاعاتی درباره سریال: 

مهران مدیری که سال 92 را حسابی شلوغ کرده برای دوران کاری اش و فیلم ها و سریال هایی را تولید کرد پس از پایان فیلم برداری سریال ویلای من پیش تولید مجموعه محبوب شوخی کردم را با تایید و حضور رسمی کلی بازیگر مطرح طنز سینما ایران را آغاز کرد این سریال پس از پایان تدوین و فیلم برداری اش نهایتا در اواسط سال 92 توسط نمایش خانگی در قالب 12 مجموعه دو قسمتی به پخش رسید.

از حق نباید گذشت که اگر قانون های فعلی کپی رایت در فیلم و سریال های ایران در سال 92 به همین اندازه جدیت داشت این سریال به جرعت میتوانست یکی از پر فروش ترین ها در قالب نمایش خانگی باشد و رکورد های بسیاری را مال خودش بکند هر چند با این حال بازهم توانست مورد استقبال بسیاری زیادی از مخاطبین قرار بگیرد و در سال پخشش تبدیل به یکی از محبوب ترین سریال های نمایش خانگی شد.

مهران مدیری طنز پردازی و کارگردان مطرح ایران سریال های بسیاری روانه سینما ایران کرده است که تک تک آن ها استقبال خیره کننده ای داشته است از جمله خاطره انگیز ترین آن ها میتوان به ( دانلود سریال مرد دو هزار چهره ) نیز اشاره کرد.

دانلود رایگان سریال طنز شوخی کردم

دانلود رایگان سریال طنز شوخی کردم

سریالی ایپیزودیک و جذاب که هر قسمت آن بیانگر داستان های مختلف و جالبی است که اشاره مستقیم به آداب و رسوم اجتماع ایرانی دارد و گاهی از خوبی ها و بدی هایش به صورت طنز امیز به نمایش می گذارد در واقع در هر قسمت سریال شاهد یک داستان جدید و با بازیگران متفاوت خواهید بود.

دانلود سریال شوخی کردم قسمت 1 تا 24 (همه قسمت ها)

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

برای دانلود فصل اول کلیک نمایید

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *