مروارید

مروارید , داستان فیلم جول محور خواهر و برادر کوچکی می باشد که به دلیل شغل پدرشان که صیاد مروارید بوده دچار مشکلاتی می شوند و سختی هایی می کشند....

دانلود فیلم ایرانی مروارید با لینک مستقیم

دانلود فیلم مروارید با احتساب ترافیک نیم بها و کیفیت عالی

لینک دانلود فروش فیلم قرار گرفت

اخبار ساخت فیلم :

هر کشوری فرهنگ و سبکی کاملا مختص خودش در ساخت فیلم ها دارد به گونه ای که حتی اگر هیچ اطلاعاتی راجب برخی آثار نداشته باشیم با دیدن نحوه صحبت بازیگران و شیوه فیلم برداری میتوان حدس زد که ریشه فیلم از چه کشوری می باشد , فیلم های ایرانی هم همانند سایر سبک و شیوه به خصوص خود را دارند که معمولا در بسیاری از آن ها به طور مشابه دیده ایم .

شاید آن چیزی که خیلی برای ما در آثار ایرانی خاطره انگیز است و همیشگی می باشد ساخت فیلم هایی در قالب مشکلات جامعه و خانواده های ایرانی می باشد که به نوعی به آن ها میگوییم فیلم های اجتماعی یا این که به همین نوع معروف شده اند! اما از حق هم نگذریم که علاوه ها بر ساخت فیلم های متعدد اجتماعی که اتفاقا برخی از آن ها کیفیتی بسیار بالا داشته اند و جوایز ویژه ی بین المللی دریافت کرده اند همانند ( دانلود فیلم فروشنده ) که سیک سینمایی همیشگی در خاطرات ایرانیان خواهد بود.

دانلود رایگان فیلم مروارید

دانلود رایگان فیلم مروارید

اما بپردازیم به عنوانی که در سال 1391 ساخته شده است اثری درام و ماجراجویی که مخاطبین آن را میتوان هم بزرگسال معرفی کرد هم کودک و نوجوان این فیلم به کارگردانی سیروس حسن پور و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی ساخته شده است که با این که به تازگی به اکران عموم در آمده است و توسط نمایش خانگی منتشر شده است اما استقبال قابل قبولی از آن شده استو بسیاری از مخاطبین تحت تاثیر این ساخته قرار گرفته اند.

*************************************************************

دانلود فیلم مروارید با کیفیت بالا 

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_


دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 1080p HQ

دانلود با کیفیت Bluray

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

عوامل ساخت فیلم:

کارگردان : سیروس حسن پور

تهیه کننده : جواد نوروزبیگی

موسیقی : سعید انصاری

فیلم بردار : ساعد نیک ذات

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *