A Quiet Place: Part II 2020

یک مکان آرام ! این فیلم ادامه سینمایی اول آن را تصویر می کشد .آن ها به دنبال وقایع خانه حال با دنیای بیرون باید مواجه شوند وادار می شوند با ناشناخته هایی زیادی آشنا شوند...

دانلود فیلم A Quiet Place: Part II 2020 با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی A Quiet Place: Part II 2020 با کیفیت عالی

لینک های دانلود پس از اکران منتشر می شوند

توضیحات کامل فیلم یک مکان آرام : قسمت ۲ 2020:

سری جدید این فیلم ترسناک به کارگردانی جان کراسینسکی و تهیه کنندگی مایکل بی در سال 2019 ساخته شده است و حال آماده اکران در سال 2020 می باشد .سری اول این فیلم استقبال قابل مخاطبین روبرو شد و عوامل این سینمایی ترسناک را موجاب کرد که سری دوم آن را که ادامه سری قب محسوب می شود بسازند.

تا تقریبا اواخر سال 2018 فیلمنامه این سینمایی کامل شد و سپس بعد از معرفی کامل بازیگران و اخذ مجوز های مور نیاز کار تولید و فیلم برداری آن در یکی از شهرهای آمریکا آغاز شد تاریخ اصلی تولید و پایان آن از ژوعن 2019 تا سپتامبر همین سال طول کشید.پارامونت پیکچرز قصد دارد در 20 مارس 2020 ، A Quiet Place: Part II را در سینماها اکران کند.

دانلود فیلم A Quiet Place: Part II 2020

دانلود فیلم A Quiet Place: Part II 2020

این کمپانی سری اول همین فیلم با بودجه ای نزدیک به 17 میلیون دلار تولید کرد . و بعد از اکران آن در سال 2018 تا آخرین هفته اکران 50 میلیون دلار آز سود کرد و به طور کلی میتوان گفت موفقیت قابل قبولی را برایشان داشت .و آن ها موجاب کرد تا سری جدید این فیلم را نیز بسازند و حال باید دید استقبال از سینمایی دوم چگونه خواهد بود.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *