Fantasy Island 2020

داستان این فیلم برگرفته از نسخه سریالی آن البته با تفاوت های بسیار است و داستان خانه ای مرموز را در جزیره ای روایت می کند که در آن اتفاقات عجیب و غریبی رخ می دهد و ...

دانلود فیلم Fantasy Island با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی

دانلود فیلم خارجی جزیره فانتزی با لینک مستقیم

لینک دانلود نسخه کامل قرار گرفت

 

توضیحات کلی این فیلم جزیره فانتزی:

این فیلم محصول سال 2020 است. این فیلم تولید ایالات متحده آمریکا است. این اثر سینمایی بر اساس یک فیلم سریالی با همین نام که از شبکه ABC در سال 1977 پخش می شد، ساخته شده است. تهیه و تولید این فیلم بر عهده کلمبیا پیکچرز است و توزیع این فیلم را کمپانی مطرح سونی پیکچرز بر عهده گرفته است. این دو شرکت در بازار فیلم های 2020 نقش مهمی را ایفا می کنند و عنوان محبوب سونیک خار پشت را نیز حاصل همکاری همین دو شرکت است.

در ماه جولای 2018 برای اولین مطرح شد که کمپانی سونی پیکچرز و بال هوم استودیوز قصد توسعه سریال جزیره فانتزی را دارند. بازیگران این فیلم در اکتبر و نوامبر 2018 همراه با آغاز شدن مراحل ساخت فیلم به این پروژه اضافه شدند. این فیلم در ژانر های ترسناک، راز آلود و هیجان انگیز تهیه و تولید شده است. زبان این فیلم انگلیسی است. این فیلم سینمایی در تاریخ چهاردهم ماه فبریه سال 2020 در کشور آمریکا اکران و منتشر خواهد شد.

دانلود رایگان فیلم Fantasy Island 2020

دانلود رایگان فیلم Fantasy Island 2020

داستان فیلم درباره یک برنامه تلویزیونی دهه هفتاد می باشد که به جزایر زیبا می روند و از آن مستندی درست می کنند خبرنگاران و تهیه کنندگان اینبار برایشان اتفاقی عجیب می افتد و آن ها با چالشی سخت روبرو می شوند.

*****************************

دانلود فیلم جزیره فانتزی با کیفیت بالا

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود زیرنویس فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *