آشغال های دوست داشتنی

این فیلم جدید در مورد اتفاقات رخ داده در انتخابات 1388 است که و محور فیلم از خانه یک پیرزن که دختر خاله اش زندگی می کند شروع میشود جایی که اعتراضات به انتخابات زیاد شده و افردای بعد از آن در حال فرار از ماموران امنیتی هستند وارد خانه پیرزن می شوند و در آنجا پنهان می شوند چون آن ها پیدا نکردند خانه را علامت گزاری می کنند تا در فرار های بعدی هم به آنجا بروند پیرزن....

دانلود فیلم ایرانی آشغال های دوست داشتنی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک های دانلود فیلم با 4 کیفیت اضافه شد.

اخبار جدید فیلم اضافه شد

اسامی بازیگران افزوده شد

اخبار ساخت و تولید فیلم :

آشغال های دوست داشتنی نا فیلمی جنجالی که به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن امیر یوسفی تولید شد این فیلم که از سال 1391 اماده اکران بود موفق به دریافت مجوز از دولت احمدی نژاد و اوایل دولت روحانی نیز نشد.

سرنجام بعد از 6 سال توقیف این فیلم در اواخر بهمن ماه 1397 مجوز اکران را گرفت و به نمایش عموم در آمد و استقبال بی نظیری از آن شد و سپس در آبان ماه 1398 به پخش شبکه نمایش خانگی در آمد و بازهم استقبال از فروشه آن چندین برابر شد و ضرر توقیف 6 ساله را با ارزش دانست محسن امیریوسفی کارگردان این اثر توانست فیلمی جذاب را بسازد که مشکلات اخیر دولت و مردم ایران را به خوبی در آن به نمایش گزاشته بود.

آيا این فیلم ارزش دیدن دارد ؟!

این فیلم یکی ار پرفروش ترین فیلم ها تاریخ سینما بوده است و بعد از 6 سال توقیف به محض انتشار شاهد استقبال بی نظیری از آن بودیم همچنین نظر مثبت منتقدین زیادی را در سینما به خود اختصاص داده است و توانسته است مسیر موفقیت را پس از اکران طی کند و مخاطبین زیادی را درگیر خود کرده است.

دانلود فیلم آشغال های دوست داشتنی با لینک مستقیم

دانلود فیلم آشغال های دوست داشتنی با لینک مستقیم

ایفای نقش بازیگران مطرحی همچون اکبر عبدی,شهاب حسینی,نگار جواهریان,هدیه تهرانی,شیرین یزدان بخش و … علاوه بر داستان پردازی ویژه این فیلم محوبیت آن را دو چندان کرده و بسیاری از علاقه مندان را راضی کرده است.

عوامل فیلم سینمایی :

کارگردان و تهیه کننده: محسن امیریوسفی – موسیقی و آهنگسازی : افشین عزیزی- فیلمبرداری و تصویر برداری : تورج اصلانی- تدوین: مصطفی خرقه‌پوش – توزیع کننده: نسیم صبا

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *