بارکد

فیلم بارکد به کارگردانی مصطفی کیایی که فیلمنامه آن را خود ایشان همراه با مهیار شاهرخی نوشته است داستان جوانی است که برای استخدام به دفتر یک شرکت مراجعه می کند....

دانلود فیلم بارکد با پخش آنلاین

دانلود فیلم ایرانی بارکد با کیفیت عالی و با حجم کم

 

توضیحات تکمیلی درباره این فیلم:

فیلم بارکد به تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی، و نویسندگی مشترک مهیار شاهرخی و مصطفی کیایی در سال ۱۳۹۴ تولید شده است. این فیلم در سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر پذیرفته و نامزد بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد.

فیلم بارکد در خرداد ۱۳۹۵ بعد از این که به دستور فرهنگ و ارشاد اسلامی صدای یاس را از تیتراژ خود حذف کرد اکران شد و توانست با فروشی بیش از 11 میلیارد تومان خود را در زمره پرفروش ترین فیلم های ایرانی قرار دهد.

خلاصه فیلم بارکد:

حامد ( که بهرام رادان نقش آن را بازی می کند) جوانی است جویای کار. او برای استخدام به دفتر رئیس یک شرکت می رود (رضا کیانیان در نقش رئیس آن شرکت ایفای نقش می‌کند) و ماجراهایی پیش می آید…

نگاهی به سوابق کارگران این اثر:

رضا کیانیان پیش از این فیلم های مطرب چهارراه استانبول عصر یخبندان خط ویژه ضد گلوله و بعد از ظهر سگی را نوشته و کارگردانی کرده است و بارها نامزد دریافت جایزه از جشنواره های فیلم فجر شده و برای فیلم ضد گلوله برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه از سیمین جشنواره فیلم فجر شده است.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *