شپلوتکا

فیلم شپلوتکا، به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی حسین قناعت در اواخر سال 98 مجوز ساخت خود را دریافت کرده است. انتظار می رود ساخت و نمایش این اثر در سال 99 انجام بپذیرد.

دانلود فیلم شپلوتکا با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی شپلوتکا با کیفیت عالی و حجم کم

بعد از اکران لینک دانلود برای این فیلم فعال می گردد

 

توضیحات تکمیلی درباره این فیلم:

فیلم شپلوتکا به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی حسین قناعت در بهمن 98 موفق به اخذ مجوز خود شد.

پیش بینی ها حاکی از این است که در اوایل سال 99 شروع فیلمبرداری این اثر استارت بخورد، که در این صورت برای دیدن این فیلم باید در اواخر سال 99 انتظار پایان کار و اکران داشته باشیم.

همراهان گرامی سایت هیوا مووی در جریان باشند در صورت انتشار هر گونه خبری درمورد تولید، بازیگران و … آن را به همین صفحه اضافه خواهیم نمود. لینک دانلود هم پس از انتشار در اختیار شما قرار خواهید گرفت.

دانلود رایگان فیلم شپلوتکا

دانلود رایگان فیلم شپلوتکا

اما در مورد حسین قناعت زاده خوب است بدانید که کار خود در سینما را با دستیار کارگردانی در فیلم تیک تاک به کارگردانی محمدعلی طالبی آغاز نمود.

پس از آن فیلم های کوتاه متفاوتی مانند دل واره، خاک پوک، نان، هدف، بوی پیراهن پدر و … را تولید کرد و برای آنها جوایزی همچون خرس نقره‌ای از جشنواره‌ای در کشور اتریش، پروانه زرین بهترین کارگردانی و دیپلم افتخار بهترین بازیگران کودک از هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان اصفهان  و… را دریافت نمد.

کارنامه آقای قناعت در فیلم های سینمایی نیز با کارگردانی فیلم هایی چون دزد و پری، درنا دختر آهو، قهرمانان کوچک، لازانیا، تپلی و من  و … بسیار دخشان است.

دانلود برخی آثار حسین قناعت:

برای دانلود فیلم پیشی میشی کلیک کنید

برای دانلود فیلم تپلی و من کلیک کنید

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *