لانتوری

فیلم لانتوری روایت پاشا رئیس باند تبهکاری لانتوری است که عاشق دختری به نام مریم می شود. مریم یک روزنامه نگار است و در پی خانواده هایی که دنبال قصاص کسانی هستند که به آنها آسیب زده اند و سعی در کسب رضایت آنها را دارد. او پاشا را رد می کند. پاشا که از کار بسیار عصبانی و ناراحت است روی صورت مریم اسید می پاشد....

دانلود فیلم لانتوری لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی لانتوری با کیفیت عالی و حجم کم

 

توضیحات تکمیلی درباره این فیلم:

فیلم لانتوری به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی رضا درمیشیان در سال 1394 تولید شد.

پس از اکران این اثر در مرداد 1395 در ایران توانست در شصت و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین و سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم ورشو حضور پیدا کند و نمایش داده شود.

لانتوری درد کسانی را بیان می کند که اجتماع آنها را طرد کرده و فشارهای اجتماعی آنها را به فساد و تبهکاری کشانده است. در این فیلم لانتوری نام یک گروه تبهکاری است که افراد ان از جنس این افراد تحت فشار اجتماعی قرار گرفته هستند.

داستان این فیلم:

پاشا که رئیس یک باند تبهکاری به نام لانتوری است عاشق یک روزنامه نگار به نام مریم می شود. مریم در حرفه خود خانواده هایی را می یابد که عزیزانشان کشته شده اند و آنها در پی قصاص مجرمین هستند و در جلب رضایتشان تلاش می کند. پاشا که عاشق اوست هر بار به گونه ای خود را سر راهش قرار می دهد و به هر طریق او را رد می کند بی فایده است.

پس از مدتها که پاشا از تلاش کردن ناامید می شود و خشم و کینه سراسر وجودش را می گیرد و تصمیم می گیرد روی صورت مریم اسید بپاشد. پس از اینکه او نقشه خود را عملی می کند مریم زیبایی و بیناییش را از دست می دهد. او که تا به حال همه را از قصاص کردن نهی می کرد و سعی بر این داشت که بخشندگی پیشه کنند، اکنون فقط قصاص می خواهد….

*************************************************************

دانلود رایگان فیلم لانتوری با ترافیک نیم بها

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *