نمایش شایعات

شایعات , داستان درباره برخی مقامات دولتی می باشد که مشکلات خودشان را دارند هر یک....

دانلود فیلم شایعات با کیفیت عالی

لینک دانلود تئاتر شایعات جواد عزتی با کیفیت HD افزوده شد

پیش نمایش رسمی قرار گرفت

 

اخبار ساخت تئاتر :

یک نمایش نامه بسیار جذاب و پرستاره که محصول سال 1392 ایران می باشد و به کارگردانی و تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد ساخته شده است نویسندگی داستان اصلی را نیز نیل سایمون انجام داده است , سایمون یکی از بزرگترین و سرشناس ترین فیلمنامه نویسان جهان می باشد که آثارش گاهی در قالب تئاتر به نمایش در می آید.

اگر علاقه مند به تئاتر هستید و معمولا در شرایط عادی به تئاتر ها میرفتید و اکنون نمیتوانید پس بهتر است فیلم آن را تهیه کنید تا کمی بتوانید خود را سرگرم کنید مسلما لذت آن با حضوری رفتن یکی نیست اما در این شرایط میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

در هفته های اخیر شاهد آن بوده ایم که نمایش خانگی برخی تئاتر ها به صورت فیلم منتشر کرده است و استقبال خوبی تا الان از آن ها شده است تئاتر هایی نظیر ( دانلود فیلم نمایش جوجه تیغی ) که به کارگردانی بهرام افشاری تولید و پخش شده است و خودش در آن هنرنمایی کرده است که استقبال بسیار گرمی از آن نیز شد.

دانلود تئاتر شایعات با کیفیت عالی

دانلود تئاتر شایعات با کیفیت عالی

یک نمایش جذاب با هنرنمایی کلی ستاره دوست داشتنی داستان این تئاتر درباره چارلی معاون وزیز بهداشت می باشد که در یک مهمان به گوش خود شلیک می کند و اعضای شرکت کرده در این مهمانی سعی دارند این واقعیت و اتفاق را از همگان مخفی نگه دارند و تظاهر میکنند که چیزی نمیدانند همه این ها دست به دست هم میدهند تا اتفاقاتی جالبی دیگر را رقم بزنند.

*****************************

دانلود تئاتر شایعات با ترافیک نیم بها

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 1080p HQ

دانلود با کیفیت Bluray

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *