پارادايس

داستان این فیلم درباره دو طلبه جوان است که میخواهند برای شرکت در سمیناری به آلمان سفر کنند اما در این بین حاجی فراستی میخواد مانع رفتن این دو به آلمان بشه در نهایت مجبور می شوند برای او هم بلیت آلمان را تهیه کنند و باهم به آنجا بروند...

دانلود فیلم ایرانی پارادايس با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک های دانلود فیلم با 4 کیفیت اضافه شد.

اخبار جدید فیلم اضافه شد

اسامی بازیگران افزوده شد

 

اخبار ساخت فیلم پارادايس :

پارادیس یک طنز اجتماعی جذاب با مضمونی کمدی که به کارگردانی و تهیه کنندگی علی عطشانی در سال 1393 فیلم برداری اش در آلمان آغاز شد و در نهایت در اواخر سال 1397 به اکران عمومی در آمد.

این سینمایی هم تقریبا 4 سال تاخیر در اکران داشت و دلایل قابل پیش بینی و مشخصی هم دارد باتوجه به این که فیلم برداری آن در آلمان بوده است صدرصد مشکلات در بررسی آن وجود داشته است و در نهایت ۴ سال توقیفی در انتظار آن بوده است هرچند بعد از این تاخیر هم باز هم توانست خود را به خوبی نشان دهد و در اکران خود مورد استقبال قابل توجهی قرار گرفت و توانست مسیر موفقیت را طی کند.

فیلم پارادايس ارزش دیدن دارد؟

مسلما خواندن فقط خلاصه آن شمارا متوجه خواهد که فیلمی کاملا متفاوت قرار هست ببینید فیلمی متفاوت با مضمونی جذاب و کمدی داستان این فیلم همینطور بیان شده است که دو طلبه قرار است برای یک سمینار در آلمان شرکت کنند اما ظاهر مدیر آن ها فراستی اجازه این کار را نمیدهد و درنهایت مجبور می شوند خود او را نیز به آلمان ببرند و در آنجا ماجراهای جذاب زیادی برایشان اتفاق می افتد.

پارادیس

دانلود فیلم پارادیس با لینک مستقیم

ایفای نقش هنرمندان باتجربه و جذابی همچون جواد عزتی، مهران رجبی،ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت، کاترین فلوس و …تلفیقی از ایرانی و آلمان محبوبیت این سینمایی را دو چندان کرده است و مخاطبان آن را بیشتر کرده است.

عوامل فیلم سینمایی پارادايس :

کارگردان و تهیه کننده: علی عطشانی -نویسنده : مهدی علی‌ میرزایی- موسیقی و آهنگسازی : پوریا حیدری- فیلمبرداری و تصویر برداری : مرتضی غفوری- تدوین: شاهین یارمحمدی – توزیع کننده: رسانه فیلمسازان در ایران

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *