پیش از برخورد

پیش از برخورد نام فیلمی ساخته آقای محمد ابراهیم معیری می باشد که اکنون در مرحله تولید به سر می برد ، پیش بینی می شود این فیلم در اواخر سال 99 یا نهایتا 1400 به روی پرده های سینماهای کشور برود و داستانی اجتماعی داشته باشید

دانلود فیلم پیش از برخورد با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی پیش از برخورد با لینک مستقیم

 

توضیحاتی درباره این فیلم:

فیلم پیش از برخورد به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی محمدابراهیم معیری مجوز خود را بصورت مشروط گرفته است. ایشان در مورد ساخت این فیلم گفتند: به محض رفع اشکالات و جلب رضایت سازمان سینمایی وارد مرحله پیش تولید خواهیم شد. ایشان اضافه کردند: تحقیق و نوشتن این فیلم 4 سال زمان برده است و در این مدت بارها بازنگری و اصلاح شده است.

دانلود رایگان فیلم پیش از برخورد

دانلود رایگان فیلم پیش از برخورد

آقای معیری درباره محتوا و دلایل ساخت فیلم گفتند: این فیلم درباره حوادث رانندگی است که سالانه در سرتاسر جهان خسارات بسیاری به بار می آورد و تلفات جانی فراوانی دارد. متاسفانه این آمار در کشورمان بسیار بالا است. با ساخت این فیلم هدف فرهنگ سازی در این راستا را دارم. باشد که با ابزار سینما بتوانیم این آمار را تا حدی کاهش دهیم.

این فیلم در واقع مستندی از حوادثی است که روزانه در در پیرامون ما می گذرد و همه نسبت به آن بی توجه هستند و روزانه این حوادث تکرار می شوند. شخصیت های فیلم کاملا واقعی هستند. 70 درصد این فیلم در تهران تهیه شده و 30 درصد آن در سایر جاده های کشور صورت پذیرفته است.

محمدابراهیم معیری پیش از این فیلم های پروانه ها بدرقه می کنند، دامنه های سفید و گلوگاه را کارگردانی نموده است.

 

عوامل این فیلم:

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: محمد ابراهیم معیری

بازیگران: هنوز مشخص نمی باشند

به محض انتشار هر گونه خبر از این فیلم می توانید در همین صفحه از سایت هیوا مووی آن را دنبال کنید.

 

 

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *