عاشقانه

عاشقانه , داستان سریال درباره چند دوست و همکار می باشد که مشکلات شخصی شان را در کار دخالت می دهند و ضربات زیادی را متحمل می شوند...

دانلود سریال عاشقانه فصل اول با کیفیت عالی

لینک دانلود رایگان قسمت اول 1 تا آخر 17 فصل اول قرار گرفت

آخرین اخبار و اطلاعات سریال

اخبار ساخت و تولید سریال :

یکی از محبوب ترین آثار نماش خانگی که محصول سال 1396 ایران می باشد و به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی همون کبیری ساخته شده است سریالی پر ستاره که حواشی بسیاری را نیز در بر داشت هرچند که در پی این همه حواشی استقبال خیره کننده ای نیز به عمل داشت و مرد و مخاطبین بسیاری از آن ابراز رضایت کردند و به طور کلی میتوان گفت عاشقانه منوچهر هادی توانست به موفقیت قابل توجهی برسد.

پس از پایان فصل اول سریال و روند موفقیت آمیز آن و همچنین نحوه به پایان رسیدن این سریال شنیده هایی بسیاری مبنی بر کلید خوردن ساخت فصل دوم بود اما شلوغ بودن سر برخی از ستارگان و عدم توانایی در رسیدن به فیلم برداری این سریال به خصوص نقش های اصلی موجب شد که فعلا خبری از ساخت فصل دوم در میان نیایید و حتی برخی بازیگران آن نیز نا امیدی خود را نسبت به حضور در فصل جدید آن نشان داده اند چرا که ظاهرا انتقاد شدید برخی منتقدین از آن موجب شده که بازیگران نیز زیاد اصراری به حضور در فصل دوم نداشته باشند هرچند هنوز ممکن است ساخته آن کلید بخورد اگر به دنبال اثری مشابه می باشید پس بهتر است با دیگر ساخته نمایش خانگی یعنی ( دانلود سریال خواب زده ) نیز آشنا شوید.

دانلود رایگان سریال عاشقانه

دانلود رایگان سریال عاشقانه

داستانی عاشقانه و جذاب از اختلافات عشق های به هم رسیده تا اشتباهاتی که بیشترین ضربه را به خودی ها میزند یک ماجرای دراماتیک که حول محور زندگی دو شخص که از هم جدا شده اند را در بر میگیرد در یک رابطه عشقی وقتی پایه نفر سوم در میان باشد دیگر هیچ چیز مهم نیست ! همه رابطه ها از بین خواهد رفت!

 

***

دانلود سریال عاشقانه با لینک مستقیم

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

کیفیت 480p : برای دانلود کلیک نمایید

کیفیت 720p : برای دانلود کلیک نمایید

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *