آنها

آنها ,داستان این سینمایی درباره زندگی متفاوته سه زن است که سعی دارند برای خود بهترین شرایط را فراهم آورند و خودرا قوی تر کنند...

دانلود فیلم آنها با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی آنها با پخش آنلاین، لینک مستقیم و رایگان

لینک دانلود فیلم با 4 کیفیت افزوده شد

 

توضیحاتی درباه فیلم سینمایی:

یک درام متفاوت که در سال 1395 به کارگردانی و فیلمنامه نویسی احسان سلطانیان و تهیه کنندگی داریوش بابائیان و فروزان جنیران ساخته شده است و هم اکنون پس از سه سال تاخیر بالاخره توسط شبکه نمایش خانگی به پخش رسید .این ساخته توسط مخاطبین زیادی به رسمیت شناخته شده است و اکثرا از دیدن آن راضی بوده اند و در زمان اکران خودش هم توانست به موفقیت قابل قبولی دست پیدا کند.

همچنین اکثر منتقدین نیز از بازی ستارگان این سینمایی و همچنین داستان پردازی سازنده آن بسیار نظری مثبتی داشته اند و عنوان کرده اند که سازنده به خوبی توانسته تمام بار فیلم به مخاطب انتقال دهد و نمره قبولی به طور کلی گرفته است.

اولین اکران این سینمایی برمیگردد به سی و چهارمین جشنواره فجر که در همان زمان مورد انتقاد مثبت منقدین زیادی قرار گرفت و قدم اول را بسیار محکم برداشت. حال باید دید در زمان فروش در شبکه نمایش خانگی آیا میتواند نظر مخاطبین بیشتری را به خود جلب کند یا خیر.

دانلود فیلم آنها رایگان

دانلود فیلم آنها رایگان

در این فیلم بازیگرانی نظیر شبنم مقدمی، سمیرا حسن پور، هدی زین العابدین، سعید داخ، امیرحسین آرمان به عنوان شخصیت های اصلی داستان ایفای نقش کرده اند و توانسته اند به شدت نظرات را به سمت خود جلب کنند و تعریف و تمجیدهای زیادی از هنرنمایی آن ها در این فیلم شده است.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *