آهوي پيشوني سفيد 3

سومین سری این سینمایی با نام آهوی پیشونی سفید در این فیلم قرار هست بازهم شخصیت اصلی ما مشکلات تازه ای را تجربه کند و مجبور به ماجراجویی های تازه می شود ....

دانلود فیلم ایرانی آهوي پيشوني سفيد 3 با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک های دانلود فیلم با چهار کیفیت اضافه شد

اخبار جدید فیلم اضافه شد

پیش نمایش رسمی افزوده شد

 

اخبار ساخت فیلم آهوي پيشوني سفيد 3 :

 ساخته ای دیگر از سید جواد هاشمی باز هم برای مخاطبین کودک و نوجوان تهیه کنندگی این اثر را نیز خوده بر عهده گرفته است و فیلم نامه نویسی را خودش انجام داده است.

سید جواد هاشمی نیازی به معرفی ندارد همه اورا بازی هنرنمایی در فیلم وسریال های طنز و همچنین انقلابی دیده ایم و کارهای وی را نیز در نمایش هایی زیادی دیده ایم او بیشتر کارگردانی تئاتر را بر عهده گرفته است و فیلم های جدید وی هم ببینید متوجه می شوید که کاملا فضای نمایش را دارد و اکثرا ماورایی هستند و داستانی درباره شخصیت های عجیب دارند .

 

آيا این فیلم ارزش دیدن دارد؟!

این فیلم بیشتر برای مخاطبین کودک و نوجوان ساخته شده است هرچند مدتی که از اکران آن میگذرد شاهد استقبال قابل توجهی از آن بوده ایم و ظاهرا توانسته است مورد توجه خیلی از علاقه مندان به این گونه آثار قرار بگیرد و فقط یک گروه خاص را در برنگیرد .

در این سری بازیگرانی همچون ارسلان قاسمی,امیر غفارمنش,پژمان بازغی,ترلان پروانه و … ایفای نقش کرده اند و جدابیت آن را برای مخاطبین دوچندان کرده و توانسته در اکران خود به موفقیت چشم گیری برسند.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *