امیر

امیر : داستان درباره زندگی متفاوت دو شخص است یکی برای پیدا کردن همسر سابق و فرزندش به تهران می آید و دیگری سعی میکند به گونه ای به اطرافیان خود کمک کند و هوای آن ها را داشته باشد...

دانلود فیلم ایرانی امیر با لینک مستقیم

دانلود فیلم امیر با کیفیت عالی

توضیحاتی درباره فیلم: 

عنوانی متفاوت برای فیلمی پر ماجرا . این سینمایی متفاوت به کارگردانی نیما اقلیما و تهیه کنندگی سید ضیاء هاشمی از سال 1396 ساختش به پایان رسیده است و همان سال هم آماده معرفی به جشنواره ها و اکران عمومی بود ولی بروز مشکلاتی موجب شد که با دوسال تاخیر این روند را طی کند.

این فیلم بعد حضور در چند جشنواره هم اکنون در تاریخ 1398/10/25 روی پرده سینما ها خواهد رفت و باید دید آیا با استقبال قابل قبولی روبرو خواهد شد یا خیر. فیلم با محوریت کلی و همیشگی گونه های اجتماعی ساخته شده است و شاید داستان آن برایتان کمی تکراری باشد اما مسلما در این نوع فیلما داستان بسیاری متفاوتی به رخ خواهند کشید!

دانلود فیلم امیر با لینک مستقیم

دانلود فیلم امیر با لینک مستقیم

شاید نام کارگردان این اثر برایتان آشنا نباشد اما تهیه کننده این سینمایی یعنی سید ضیاء هاشمی اکثر فیلم هایی را که بر عهده داشته است خوش ساخت بوده و توانسته قدم محکمی برای رسیدن به پیشرفت بردارند و به طور کلی تجربه موفقی را در فیلم سازی داشته است همچنین در این سینمایی بازیگرانی همچون میلاد کی‌مرام ,هادی کاظمی ,مصطفی قدیری و سحر دولتشاهی ایفای نقش کرده اند.

عوامل ساخت و تولید فیلم:

  • کارگردان: نیما اقلیما
  • تهیه کننده : سید ضیاء هاشمی
  • نویسنده: نیما اقلیما
  • تدوین: مستانه مهاجر
  • مدیر فیلمبرداری: ادیب سبحانی
  • توزیع کننده: خانه فیلم ( پخش از هیوا مووی )

 

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *