ایرو

ایرو : یک سینمایی غم انگیز درباره زندگی دردناک یک پیره مرد تنها که منتظر است پسرش بعد از قصاص را دل داری دهد و آزادی اش را ببیند اما متوجه می شود قبل از این عمل وی در زندان سکته کرده است او حال برای تحویل جنازه به شهر می رود...

دانلود فیلم ایرو با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی ایرو با کیفیت عالی رایگان و با حجم کم

لینک دانلود این فیلم بعد از پخش از شبکه نمایش خانگی اضافه خواهد شد

توضیحات تکمیلی فیلم :

فیلمی کوتاه و جذاب و بسیار معنادار که بار دیگر سینمای هنر و تجربه ایران را به رخ می کشاند . این سینمایی به کارگردانی و نویسندگی هادی محقق و تهیه کنندگی سیدرضا محقق در سال 1397 ساختش به پایان رسید و بعد تدوین های نهایی سرنجام یک سال بعد پس از اکران در جشنواره ها و معرفی کامل به منتقدین سینما به اکران عمومی در آمده و تاکنون توانسته است استقبال قابل قبولی را برای خود داشته باشد.

این سینمایی همچنین استقبال بسیار خوبی در سومین جشنواره فیلم گوا هند به دنبال داشت و توانست قبل از اکران عمومی قدم محکمی را بردارد و سازنده هایش از به موفقیت رسیدن آن خاطر نشان کرد . این فیلم همچنین در جشنواره بارسلون اسپانیا نیز در ماه آبان به نمایش در آمد تا بیشتر به چالش کشیده شود.

دانلود فیلم ایرو با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرو با لینک مستقیم

اگر نگاهی کلی و منطقی به داستان فیلم داشته باشیم متوجه خواهیم شد که محوریت داستان عمق روابط و پسر و پدری را نشان می دهد و عاقبت کارهای بیهوده را به عنوان پیامی در اجتماع به نمایش می گذارد و پندهای زیادی را به مخاطبین می دهد .

لذا مضمون این سینمایی کاملا اجتماعی بوده و به خوبی توانسته است در گونه خود علاقه مندان زیادی را در سینما به سمت خودش سوق دهد  و حال که هفته های پایانی اکرانش را در حال گذراندن است انتظار می رود پس اتمام اکران هم بتوان مسیر دیگری از موفقیت را پیش بگیرد.

 

عوامل سازنده فیلم:

  • تهیه کننده: سیدرضا محقق
  • نویسنده و کارگردان : هادی محقق

 

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *