به دنيا آمدن

این سینمایی جذاب درباره یک مستند ساز موفق هست که میخواهد درباره مشکلات اجتماعی و خانوادگی جامعه مستندی را تولید کند اما خود در زندگی دچا مشکلات خانوادگی می شود و ....

دانلود فیلم ایرانی به دنيا آمدن با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک های دانلود فیلم با 4 کیفیت اضافه شد.

اخبار جدید فیلم اضافه شد

اسامی بازیگران افزوده شد

 

اخبار ساخت فیلم  :

به دنیا آمدن نامی اثری متفاوت که به کارگردانی محسن عبدالوهاب و تهیه‌کنندگی محمد احمدی در سال 1394 ساخته شده و سرنجام در سال 1398 بعد اکران عمومی به پخش رسانه ای رسیده است.

دلایل تاخیر 4 ساله در پخش و اکران فیلم هنوز کامل مشخص نشده است اما ظاهرا در حین تولید مشکلاتی برای بازیگران و برخی عوامل به وجود آمده است که باعث شده است این سینمایی با تاخیر فیلم برداری شود و در نهایت بعد از تقریبا 4 سال تازه اکران شود و سپس به پخش رسانه ای برسد هرچند با وجود این تاخیر باز هم استقبال چشم گیری از این  فیلم شده است و مخاطبین از آن رضایت کاملی دارند.

آیا این اثر ارزش دیدن دارد؟

این فیلم ابتدا در سی و چهارمین دوره جشنوار فجر پرده برداری شد و عوامل آن توانستند نامزد جوایزی نظیر بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین موسیقی متن و جایزه بهترین تدوین برای کارگردان این اثرا در برداشته باشد و همچنین در اکران عمومی خود توانسته نظر مثبت بسیاری دیگر از منتقدین را به خود جلب کند و در بین مخاطبین هم محبوبیت چندانی داشته است.

دانلود فیلم به دنيا آمدن

دانلود فیلم به دنیا امدن با لینک مستقیم

در این فیلم اجتماعی بازیگرانی همچون الهام کردا,بهناز جعفری,هدایت هاشمی,پونه عبدالکریم‌ زاده و … هنرنمایی کرده اند و با داستان پردازی این فیلم به خوبی بازی خود را به نمایش گزاشته اند و محوبیت را بیشتر کرده اند.

عوامل فیلم سینمایی به دنیا آمدن:

نویسنده و کارگردان: محسن عبدالوهاب -تهیه کننده : محمد احمدی- موسیقی و آهنگسازی : پیمان یزدانیان- فیلمبرداری و تصویر برداری : محمد احمدی- تدوین: سپیده عبدالوهاب – توزیع کننده: کویر فیلم

پیش نمایش رسمی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *