خروج

خروج : داستان این سینمایی درباره سفر طولانی 10 مرد است که از دزفول تا تهران میخواهند بروند و در بین مسیر طولانی اتفاقات مهیجی برای آنان رخ می دهد....

دانلود فیلم خروج با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی خروج به صورت قانونی

لینک دانلود این فیلم با کیفیت عالی و ترافیک نیم بها قرار گرفت

توضیحات تکمیلی درباره فیلم :

خروج فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی کیا و تهیه کننده حبیب والی نژاد است، این فیلم محصول سال ۱۳۹۸ می باشداین فیلم که مضمونی اجتماعی-فرهنگی دارد قرار است که به کارگردان و کشاورزان ایرانی و زندگی و سختی‌هایی که آنها تحمل می‌کنند بپردازد، این فیلم با نگاهی بسیار اجتماعی و حتی می‌توان گفت در بعضی‌ از جاها اقتصادی به جامعه نگاه می‌کند.

این اثر که بیستمین اثر ابراهیم حاتمی کیا است بعد از به وقت شام که فیلم قبلی او بود حال در حال تولید است، فیلم برداری این فیلم در تاریخ ۱۳ شهریور در گچساران کلید خورد، این فیلم همچنین بعد از به وقت شام و بادیگارد سومین همکاری سازمان هنری رسانه ای اوج با ابراهیم حاتمی‌ کیا خواهد بود. اولین بازیگر این فیلم که توسط سازمان هنری رسانه ای اوج و حاتمی کیا انتخاب شد فرامرز قریبیان بود، این سینمایی اولین همکاری ابراهیم حاتمی کیا و فرامرز قریبیان است،‌ همچنین محمد فیلی که یکی دیگر از بازیگران این سینمایی است در مورد همکاری با فرامرز قریبیان گفته است که در گذشته نیز قرار بوده با اون هم بازی شود اما بخاطر بازی در فیلم روزی‌ روزگاری این اتفاق نیافتاد ولی خوشحال است که حالا این اتفاق می‌افتد.

دانلود فیلم جدید خروج همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم جدید خروج همراه پخش آنلاین

از جمله بازیگران دیگری که در این فیلم ابراهیم حاتمی کیا را در روند توسعه همراهی می‌کنند می توان از فرامرز قریبیان، پانته آ پناهی ها، جهانگیر الماسی، گیتی قاسمی، مهدی فقیه، سام قریبیان، محمد فیلی، آتش تقی پور، اکبر رحمتی، فرزاد حسنی، رامین پور ایمان و محسن صادقی نام برد.این فیلم همچنین قرار است در سی و هشتمین جشنواره فجر شرکت کند، عوامل سینمایی این فیلم در تاریخ ۲۲ آبان فرم لازم را برای شرکت در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر پر کردند و به نظر می‌آید که قرار است این ساخته در این جشنواره حضور داشته باشد و برای اولین بار به نمایش درآید.

آپدیت : پس از اکران اینترنتی موفق به عنوان اولین اکران مجازی تاریخ سینمایی ایران بالاخره حال شاهد پخش قانونی این فیلم بی نقص از نمایش خانگی می باشیم که هم اکنون از رسانه هیوا مووی قابل دریافت می باشد و میتوانید آن را در کنار خانواده خود تماشا نمایید.

**********************

دانلود فیلم جدید خروج با کیفیت بالا و لینک مستقیم

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود فیلم با کیفیت 480p

دانلود فیلم با کیفیت 720p

دانلود فیلم با کیفیت 1080p

دانلود فیلم با کیفیت 1080p HQ

دانلود فیلم با کیفیت Bluray

[irp posts=”2284″ name=”دانلود فیلم چهل و هفت”]

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

پشتیبانی :

در صورت نیاز از طریق یکی از روش‌های زیر با پشتیبانی تماس بگیرید

۱. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir

۲. ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help

ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره

09218121989

راهنمای کیفیت ‌ها

کیفیت ۱۰۸۰: مناسب برای تماشا در تلویزیون

کیفیت ۷۲۰: مناسب برای تماشا در لپ‌تاپ و تبلت

کیفیت ۴۸۰: مناسب برای تماشا در تبلت و موبایل

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *