شزم Shazam! 2019

شزم , داستان در مورد پسری 14 ساله است که از طرف یک جادوگر نیرویی دریافت کرده که در هر هزار سال به یک نفر می رسد، اکنون او با گفتن کلمۀ شزم تبدیل به یک ابرقهرمان قدرتمند می شود...

دانلود فیلم Shazam! 2019 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی دانلود فیلم Shazam! 2019 با کیفیت عالی

لینک دانلود با تمام کیفیت ها قرار گرفت

توضیحات تکمیلی فیلم Shazam:

شزم فیلمی آمریکایی در سبک ابر قهرمانی، اکشن و کمدی است که در سال 2019 اکران شد. کارگردانی این اثر را David F. Sandberg بر عهده داشته. مدت زمان فیلم 2 ساعت و 12 دقیقه است.

این فیلم با بودجۀ ای نزدیک به 100 میلیون دلار ساخته شد و توانست به فروشی بیش از 360 میلیون دلار دست پیدا کند. این اثر یکی از بهترین فیلم های سوپرهیرویی سال 2019 به شمار می رود و صحنه های کمدی و شوخی های زیادش این فیلم را از سایر آثار ابرقهرمانی متمایز کرده و به نوعی حکم فیلم ددپول را برای مارول دارد.

داستان در مورد پسری 14 ساله به نام بیلی بتسون است. او قدرتی باستانی و فرا انسانی به نام شزم به دست می آورد. این قدرت از طریق یک ساحر هر هزار سال به یک شخص می رسد و اینبار پسری نوجوان این قدرت را دریافت کرده و با گفتن کلمۀ شزم تبدیل به یک ابر قهرمان بسیار قوی می شود. مدتی بعد یک دشمن قدرتمند نیز برای بیلی پیدا می شود…

پس از موفقیت های این فیلم، ساخت دنباله اش نیز تایید شده و قرار است در سال 2022 اکران شود.

دانلود فیلم شزم 2019

دانلود فیلم شزم 2019

این فیلم منتقدان را به تحسین وان داشت. طبق آمار سایت راتن تومیتوز 90 درصد منتقدان نسبت به این فیلم نظری مثبت داشته اند و همچنین در سایت IMDB نمرۀ نسبتا خوب 7.1 را از طرف کاربران دریافت کرده است. این فیلم یکی از معدود فیلم های خوب کمپانی دی سی در چند سال اخیر است.

*************************************************************

دانلود فیلم شزم با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *