شکست زمان

فیلم شکست زمان داستان ترور یک شخص را از دید چهار نفر متفاوت بیان می کند و ما در هر بار از دید طراح، تروریست و فردی که می خواهد ترور شود به فیلم نگاه می کنیم....

دانلود فیلم شکست زمان با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی “شکست زمان”،  رایگان و پخش آنلاین

لینک دانلود بعد از اکران اضافه خواهد شد

توضیحاتی درباره این فیلم سینمایی:

فیلم شکست زمان به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی عباس رافعی بعد از سی هشتمین جشنواره فیلم فجر شروع به فیلمبرداری می کند. آقای رافعی دلیل تا خیر در فیلمیرداری را اینگونه بیان می کند: فیلم شکست زمان فیلم پربازیگری است؛ و به دلیل اینکه اکثر بازیگران مشغول ایفای نقش در فیلم هایی هستند که برای جشنواره فیلم فجر در حال تولید می باشند ما تولید این فیلم را به زمان فارغ شدن ستارگان سینما از فیلمبردای موکول کردیم.

دانلود فیلم ایرانی شکست زمان

دانلود فیلم شکست زمان

ایشان فرمودند: ساختن فیلمی که به جشنواره راه یابد کار سختی نیست و فیلم های زیادی به جشنواره راه یافته و حتی جایزه هم گرفته اند ولی فراموش شده اند. ما می خواهیم اثری ماندگار از خود جای بگذاریم که در ذهن ها بماند.

وی در باب محتوای این فیلم گفتند: فیلم شکست زمان محتوایی کاملا مردانه دارد و مضمونی از شعر مولانا می باشد که می فرمایند

این جهان کوه است و فعل ما ندا

سوی ما آیند نداها را صدا

در واقع بازگشت همه اعمالمان به سوی خودمان است.

این فیلم از دید چهار نفر به یک داستان نگاه می کند و با یک فیلم فنی مواجه هستیم که بتوان از دیدگاه این چهار فرد فیلمبردای را انجام داد و آن را به مخاطب منتقل کرد.. فیلمنامه آن داستان یک ترور است که اول از دید طراح آن ، تروریست و فردی که قرار است ترور شود به تصویر کشیده می شود و هیچ ابهامی برای بینندگان ایجاد نمی شود.

 

عوامل این فیلم:

تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: عباس رافعی

بازیگران: هنوز مشخص نمی باشند

 

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *