قطار آن شب

قطار آن شب : فیلم ماجرای دختربچه ای است، دختربچه ای قول خانم نویسنده ای را که در قطار با او آشنا شده است، آنقدر جدی می گیرد که مدت ها در انتظار تلفن و دیدار مجدد اوست....

دانلود فیلم قطار آن شب با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی قطار آن شب با کیفیت عالی رایگان و با حجم کم

لینک دانلود این فیلم بعد از پخش از شبکه نمایش خانگی اضافه خواهد شد

توضیحات تکمیلی درباره فیلم :

قطار آن شب فیلمی به کارگردانی و نویسندگی حمیدرضا حافظی است، این فیلم که یک فیلم طولانی تلویزیونی در ژانر کودک و نوجوان است. داستان این فیلم اقتباسی از یک رمان به همین نام نوشته شده از احمد اکبرپور است، تهیه کنندگی این فیلم برعهده فرشاد زارعی و تدوین‌گری آن برعهده نیما حسن دوست است. این فیلم همچنین با هفتاد و پنج دقیقه یکی از فیلم‌های نسبتا کوتاه به حساب می‌آید، تولید کننده این فیلم نیز صدا و سیمای مرکزی استان فارس است.

این فیلم تلویزیونی اولین بار در سال ۱۳۹۶ در شبکه دو سیما پخش شد و مورد استقبال فراوان مخاطبین علی‌الخصوص قشر کودک و نوجوان قرار گرفت، این فیلم در همان سال نیز در جشنواره بین المللی رشد نیز شرکت کرد و در بخش فیلم‌های سینمایی ویدیویی سومین جشنواره فیلم کوثر نیز به نمایش درآمد، از جمله بازیگران مطرح این فیلم می‌توان به فقیه سلطانی، ترلان پروانه، مهدی فقیه، فخرالدین صدیق شریف، پوراندخت مهیمن، پروین تمجیدی و زهیر یاری اشاره کرد.

پخش آنلاین فیلم قطار آن شب

پخش آنلاین فیلم قطار آن شب

داستان فیلم ماجرای دختربچه ای است، دختربچه ای قول خانم نویسنده ای را که در قطار با او آشنا شده است، آنقدر جدی می گیرد که مدت ها در انتظار تلفن و دیدار مجدد اوست. اما این موضوع برای نویسنده بدقول، فقط دستمایه نوشتن یک داستان جدید می شود و خیال و واقعیت درهم می آمیزد. تلاش دختربچه برای رهایی از دلتنگی ها و کابوس و همچنین کمک های پدر، ناشر نویسنده و مسئول ایستگاه قطار که خودش سوژه قبلی خانم نویسنده بوده است حوادث تازه ای را رقم می زند.

عوامل سازنده فیلم:

کارگردان: حمیدرضا حافظی
نویسنده: حمیدرضا حافظی
آهنگساز: حامد پورساعی
تهیه کننده: فرشاد زارعی
تدوین‌گر: نیما حسن دوست

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *