مردن در آب مطهر

مردن در آب مطهر ، داستان این سینمایی حول محور چند جوان افغانی است که قصد مهاجرت به اروپا از دریا را دارند و می خواهند پیشرفت کنند و زندگی خوبی را برای خود بسازند اما در این بین مشکلات در سد راه آن ها قرار میگیرد...

دانلود فیلم ایرانی مردن در آب مطهر با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک های دانلود فیلم با کیفیت بلوری قرار گرفت

اخبار جدید فیلم اضافه شد

اسامی بازیگران افزوده شد

 

اخبار ساخت فیلم مردن در آب مطهر :

مردن در آب مطهر نام جدید ترین آثار برادران محمودی است ظاهرا نویسنده و کارگردان این فیلم نوید محمودی و تهیه کننده آن بردارش جمشید محمودی است.

این سینمایی که در مرحله پیش تولید قرار داشت و با مشخص شدن بازیگران پروانه ساخت را گرفت تا خود را در مرحله تولید قرار دهد ظاهرا برداران محمودی میخواهند آن را تا سی و هشتمین دوره جشنواره فجر برسانند.فیلم برداری این اثر از شهریور ماه آغاز شده است و تقریبا دو ماه از آن می گذرد. نوید و جمشید هردو متولد افغانستان هستند و جشنواره های متعدد زیادی حضور داشته اندو میتوان این سینمایی یک اثر مشترک بین دو کشور ایران و اففانستان دانست هرچند فیلم برداری آن در تهران بوده است.

دانلود فیلم مردن در آب مطهر با لینک مستقیم و کیفیتHD

دانلود فیلم مردن در آب مطهر با لینک مستقیم و کیفیتHD

چه انتظاراتی باید از فیلم مردن در آب مطهر داشت؟!

شاید وقتی نام عوامل این فیلم را بخوانید تصور کنید قرار نیست کاره چندان مناسبی بیرون بیاید اما بهتر است شناختی در رابطه سازندگان داشته باشید! برداران محمودی هر دو از سازندگان مطرح کشور افغانستان بوده اند و توانسته اند حتی به عنوان نامزد دریافت اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان شرکت کنند این دو تجربه ساخت فیلم های کوتاه و سینمایی و همچنین برنامه های تلویزیونی موفقی را در کارنامه خود دارند.

نقش افرینی بازیگران جوان و مطرح ایرانی در این فیلم میتواند نکات مثبت آن نیز باشد ضمن این که اگر نگاهی به کارهای مشترک ایران و افغانستان بیندازیم و کیفیت ساخت آن ها و موفقیت های کسب شده را ببینیم میتوان از این فیلم ها انتظاراتی بالا داشت.

نوید محمودی تلاش دارد تا بتواند این فیلم را به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برساند. این فیلم ژانری اجتماعی و عاشقانه دارد. علی شادمان به عنوان اولین بازیگر این فیلم انتخاب و مشعول به بازی شد. از دیگر بازیگران فیلم مردن در آب مطهر می توان به ندا جبرائیلی ، متین حیدرنیا ، صدف عسگری اشاره کرد.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *