نبات

نبات : داستان زندگی یک پدر و دخترش است که وقتی همسرش از دنیا می رود با زحمت زندگیا خود را دوباره آرام می کند اما پیدا شدن یک زن مرموز در این بین کله ماجرا را بر هم می زند....

دانلود فیلم ایرانی نبات با لینک مستقیم

دانلود فیلم نبات برای با کیفیت عالی

توضیحات تکمیلی درباره فیلم: 

این سینمایی که با مضمونی اجتماعی پابه به عرصه نمایشگر ها گزاشته است به کارگردانی و فیلمنامه نویسی پگاه ارضی و تهیه کنندگی هوشنگ نورالهی در سال 1396 ساخته شده است و حال از گزارندان مراحل اکران و طی دوسال به پخش شبکه نمایش خانگی در آمده است و پیش فروش آن هم آغاز شده است . این فیلم در دوران اکران خود توانست نظر مثبت مخاطبین زیادی را به خود جلب کند و مسیری هموار را برای پیشرفت انتخاب کرد و باید دید آیا میتوان باز هم برای علاقه مندان به این گونه آثار جذاب باشد یا نتیجه ای دیگری رقم خواهد خورد.

همانطور که گفته شد مضمون فیلم کاملا اجتماعی بوده است و ماجرای یک خانواده کوچک را نشان میدهد که یک شخص ارزشمند در یک حادثه جان خود را از دست می دهد از جمع این خانواده برای هیشه میرود با این حال دو شخص دیگر با بدست آوردن آرامش روحی خود موفق به بدست اوردن یک زندگی کم دردسر می شوند همه چیز خوب پیش می رود تا زمانی که یک زن پایش به ماجرا باز می شود .

دانلود فیلم نبات با لینک مستقیم

دانلود فیلم نبات با لینک مستقیم

اما نگاهی به عوامل بیندازیم جایی که نام بازیگران مطرح به چشم می آید بازیگرانی نظیر شهاب حسینی, نازنین فراهانی, ستایش محمودی, معصومه رحمتی و تینا اسدی به عنوان شخصیت های اصلی داستان ایفای نقش کرده اند و شخصیت پردازی کم نقص عمق داستان را برای بیننده به نمایش میگذارند و کیفیت فیلم را به رخ می کشانند.

عوامل ساخت و تولید فیلم:

  • کارگردان و تهیه نویسنده : پگاه ارضی
  • تهیه کننده : هوشنگ نورالهی
  • موسیقی : ناصر چشم‌آذر
  • فیلم برداری : اشکان اشکانی
  • تدوین : بهرام دهقان

پیش نمایش رسمی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *