پیتوک

پیتوک : ماجرای این فیلم طبق آخرین خلاصه منتشر شده از آن از خالی میز بیلیارد شروع می شود جایی که دیگر توپی وجود ندارد که با آن خود را سرگرم کند....

دانلود فیلم ایرانی پیتوک با لینک مستقیم

این فیلم در مرحله تولید است

اخبار جدید فیلم اضافه شد

 

توضیحاتی تکمیلی درباره فیلم

عنوانی عجیب برای یک فیلم عجیب با اتفاقات تازه ! این سینمایی به کارگردانی سید مجید صالحی و تهیه کنندگی سید محمد قاضی به تازگی جواز ساخت را گرفته است و تیم بازیگری خود را کامل کرده است و فیلم برداری آن نهایت روزهای پایانی خودش را می گذراند و باید دید مجید صالحی چه فیلمی را روانه سینما خواهد کرد.

داستان مشخصی از این فیلم منتشر نشده است هرچند معلوم است که این فیلم مضمونی اجتماعی خواهد داشت و بیانگر برخی دیگر از مشکلات مردم است . در تنها خلاصه ای که از این فیلم رسانه ای شده است آمده است که . میز بیلیارد از توپ ها خالی می شود. با این که فیلم برداری خیلی وقت است که آغاز شده است اما برخی بازیگران به تازگی نام آن ها منتشر شده است.

 

دانلود فیلم پیتوک با لینک مستقیم

دانلود فیلم پیتوک با لینک مستقیم

آخرین اخبار و آخرین لیستی که از نام بازیگران این فیلم منتشر شده است عبارت است از : احسان بذلی,مهتاب کرامتی و هادی حجازی فر فعلا این سه قرار است نقش شخصیت های اصلی فیلم را بازی کنند و نام سایر بازیگران هنوز رسانه ای نشده است و باید دید در ادامه برای این سینمایی چه تدبیری اندیشه اند.

 

عوامل تولید فیلم:

  • کارگردان: سید مجید صالحی
  • تهیه کننده: سید محمد قاضی
  • نویسندگان: امیر رضا نوری پرتو و صادق خوشحال

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *