چاقی

چاقی , داستان فیلم درباره دو شخص است که در دوراهی یک انتخاب مهم گیر افتاده اند موفقیت یا وجدان ظاهر یا باطن کدام یک !!

دانلود فیلم چاقی با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی چاقی با پخش آنلاین، لینک مستقیم و رایگان

لینک دانلود فیلم با 4 کیفیت افزوده شد

 

توضیحاتی درباه فیلم سینمایی:

یک عنوان جدید دیگر که به تازگی از شبکه نمایش خانگی پخش شده است این سینمایی که مضمونی اجتماعی دارد در سال 1393 به کارگردانی راما قویدل ساخته شده است و با این که در سی و سومین جشنواره فجر هم شرکت کرده بود اما بسیار دیر به اکران و پخش قانونی در آمده است و 5 سال از تولید آن می گذرد.

دلایل برای تاخیر زیاد این سینمایی در پخش چندان مشخص نیست اما ظاهرا بازهم پایه مجوزها در میان است . هرچند که عوامل این فیلم که چه بسا سازنده هایی نسبتا تازه کار را البته در آن دوران داشت برایشان زیاد حیرت آور نبوده است این تاخیر و ظاهرا انتقاد خاصی از روند آن نکرده اند.

در برخی نقد های این سینمایی آمده است که کارگردان به خوبی توانسته فضا فیلم را همراه چیدمان های مختلف و حس و حال آن را به خوبی افزایش دهد و به سایرین مخاطبین انتقال دهد .بد نیست بدانید این ساخته اولین اثر حرفه ای قویدل محسوب می شود و با این حال توانسته یک فیلم خوب را روانه نمایشگر ها کند و مورد استقبال قابل قبولی تا الان قرار گرفته است.

دانلود فیلم لعنتی خنده دار کیفیت HD

دانلود فیلم لعنتی خنده دار کیفیت HD

در این سینمایی بازیگرانی نظیر حمید فرخ نژاد,  لادن مستوفی,  علی مصفا,  مهسا کرامتی,  کریم قربانی,  امید روحانی,  حسین ملکی,  نوید خداشناس و ستایش محمودی به عنوان کاراکترهای اصلی ایفای نقش کرده اند و در صدر آن ها میتوان به فرخ نژاد نیز اشاره ای ویژه کرد.

عوامل این فیلم:

نویسنده و کارگردان: راما قویدل

تهیه کننده : حمید آخوندی, علیرضا جلالی

فیلم بردار : مرتضی پورصمدی

تدوین : راما قویدل

موسیقی : امیر توسلی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *