کلوپ همسران

کلوپ همسران: این سینمایی کمدی درباره زندگی پر مشغله سه مرد بزرگ است که هر سه متاهل هستند و در شرایطی در اجتماعی سه فرد کاملا موفق و سنگین هستند اما در خانه تو سری خوره خانم هایشان هستند روزی این سه نفر با هم در یک آسانسور گیر میکنند همراه یک شخص دیگر که زندگی آن ها را متحول میکند....

دانلود فیلم ایرانی کلوپ همسران با لینک مستقیم و حجم کم

لینک های دانلود فیلم بعد از پخش و اکران افزوده می شود

اسامی کامل بازیگران اضافه شد

 

اخبار ساخت:

یک طنز دیگر از سینمای ایران که این اینبار به کارگردانی و تهیه کنندگی مهدی صباغ زاده در سال 1397 ساخته شده است و از اواسط سال جاری در سینما اکران شده است و هم اکنون هم در حال اکران عمومی است و قرار است بزودی از شبکه های پخش نمایش خانگی منتشر شود.

مهدی صباغ زاده در این سازه اش علاوه بر کارگردانی و تهیه کنندگی دستی به قلم هم برده است و کمی در فیلنامه دخیل بوده است و با همکاری آرش قادری نویسندگی را نیز بر عهده داشته است.تا کنون استقبال قابل قبولی از این طنز اجتماعی به عمل آماده است.

آیا این فیلم مضمونی تکراری دارد؟!

طبیعی است که با خواندن خلاصه این فیلم و یا تعاریف کسانی که آن را در سینما دیده اند گمان کنید که مضمون این فیلم و داستان پردازی اش تکراری بوده و ماجرای جدیدی را به تصویر نمیکشد . شاید مقداری تشابه در این فیلم باشد اما در کلیت ماجرای کاملا متفاوتی دارد و داستان پردازی اش به گونه ای انجام شده که مخاطب را میخکوب فیلم کرده است و محیطی شاد را برای علاقه مندان و مخاطبینش فراهم کرده است.

دانلود فیلم کلوپ همسران با لینک مستقیم

دانلود فیلم کلوپ همسران با لینک مستقیم

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

اما نگاهی به بازیگران کلوپ همسران بیندازیم که در آن هنرمندانی نظیر محمدرضا شریفی‌ نیا, میترا حجار, شقایق فراهانی, سمیرا حسن‌پور, علی انصاریان, محمدرضا هدایتی, گوهر خیراندیش, بیژن بنفشه خواه, رضا بنفشه خواه ایفای نقش کرده اند.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *