یادم تو را فراموش

یادم تو را فراموش , داستان درباره زندگی یک شحص فوتبالیست است که به تازگی شغل خود که مربی گری بوده است را از دست داده است اما بعد این مشکل تلخ ناگهان دختری را میبنید که مدت پیش به او علاقه مند شده بود...

دانلود فیلم  یادم تو را فراموش با لینک مستقیم و کیفیت عالی

اخبار جدید از اکران فیلم اضافه شد

پیش نمایش اصلی افزوده شد

اخبار و حواشی ساخت :

عنوانی متفاوت با مضمونی اجتماعی که به کارگردانی علی عطشانی در سال 1394 ساخته شده است و علارقم این که چهار سال از ساختن آن می گذارد در نهایت بنابه دلایلی نا مشخص به تازگی از بهمن ماه 1398 اکران شده است .

کارگردان این ساخته که از سال 1375 کار حرفه ای خود را در سینما آغاز کرده است توانسته در اکثر آثارش کارهای موفقی  برای سینمای ایران بسازد و اکثر آثار وی مورد استقبال قابل قبول مخاطبین قرار گرفته است همچنین منتقدین سینما نیز از ساخته های وی تعاریفی مثبت داشته اند.

حال بپردازیم به فیلم و داستان پردازی متفاوتی که داشته است برخی منتقدین درباره این فیلم به گونه ای ابراز نظر کرده اند و ان را تکراری و مشابه سایر ساخته های سینمایی ایران معرفی کرده اند چرا که مطلع هستید اکثر این سینمایی ها مضمونی اجتماعی دارند و بیانگر مشکلات مختلف مردم هستند حال آن که ممکن بعضی از آن ها نیز بیانگر یک مشکل به شیوه های مختلف باشند.

تنها یک هفته از اکران این ساخته می گذرد اما با این وجود استقبال بسیار چشم گیری از آن شده است و انتظارات از این فیلم بالا برده است شاید دیر اکران شده باشد و دیگر جذابیت ابتدایی را نداشته باشد اما با شروعی موفق میخواهد خودش را ثابت کند و مسئولین را که بی مورد آن را در حالت توقیف قرار داده بودند به نوعی بازخواست کنند.

دانلود رایگان فیلم یادم تو را فراموش

دانلود رایگان فیلم یادم تو را فراموش

در این سینمایی بازیگرانی نظیر حسین یاری, میترا حجار, ماه چهره خلیلی, مازیار فلاحی, بیتا عطشانی, غزل یگانگی, آزاده مهدی زاده و خشایار راد ایفای نقش کرده اند.

دانلود فیلم یادم تو را فراموش رایگان با 4 کیفیت ( بزودی از وبسایت هیوا مووی )

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت Bluray

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *