جوکر Joker 2019

آرتور فلک که مردی میانسال است دچار بیماری‌ای روحی - روانی است و از افسردگی نیز رنج می برد. او به عنوان دلقک مشغول کار است و به دنبال این است که روزی کمدین شود. اما بعد از اینکه سه نفر را در مترو می کشد همه چیز بهم میریزد...

دانلود فیلم Joker 2019 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی جوکر با دوبله فارسی و کیفیت عالی

لینک های دانلود نسخه بازبینی شده با کیفیت Bluray قرار گرفت

توضیحات کامل این فیلم:

“جوکر” فیلمی آمریکایی در سبک درام – جنایی – روانشناختی محصول سال 2019 است. کارگردانی این اثر را تاد فیلیپس بر عهده داشته و بازیگرانی نظیر واکین فینیکس و رابرت دنیرو در این اثر ایفای نقش کرده اند. این فیلم برندۀ 2 جایزه اسکار شده است. مدت زمان فیلم 122 دقیقه است.

این فیلم با بودجه‌ای نزدیک به 60 میلیون دلار ساخته شد و با فروشی بیش از 2 میلیارد دلار موفقیتی کم نظیر رقم زد. این فیلم پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما است که رده سنی R (مناسب برای افراد بالای 17 سال) را دارد.

داستان فیلم درباره مردی میانسال به نام آرتور فلک است که در شهر گاتهام در کنار مادرش زندگی می کند. او دچار یک بیماری روحی است و گاهی اوقات بدون اینکه خودش بخواهد می خندد. او همچین به عنوان دلقک مشغول کار است و در نظر دارد که کمدین شود. او که از طرف اطرافیانش همیشه مورد آزار قرار می گیرد مشکل افسردگی دارد. اما از وقتی که در مترو سه نفر را با اسلحه می کشد زندگی اش دچار تحول می شود…

تاد فیلیپس کارگردان این اثر از سال 1993 مشغول فعالیت در سینما است. از آثار دیگر او می توان به سری The Hangover اشاره کرد. او در رابطه با فیلم جوکر گفته است که سعی کرده حال و هوای فیلم های مارتین اسکورسیزی را در این اثر پیاده کند. همچنین نشانه هایی از فیلم سلطان کمدی اسکورسیزی در این فیلم به وضوح دیده می شود.

دانلود فیلم جوکر با دوبله فارسی

دانلود فیلم جوکر با دوبله فارسی

این فیلم در جشنواره اسکار 2020 توانست برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی مرد و بهترین موسیقی متن شود. همچنین با 9 نامزدی دیگر در این جشنواره بیشترین نامزدی دریافت جایزه را در این جشنواره داشته است. این فیلم در مجموع برندۀ 67 جایزه شد و 179 نامزدی در جشنواره های معتبر کسب کرد.

همچنین در سایت IMDB با نمرۀ 8.6 در لیست 250 فیلم برتر دوران رتبۀ 46 را کسب کرده است.

**********

دانلود رایگان فیلم جوکر با دوبله فارسی حرفه ای و کیفیت عالی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_–_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

******************

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *