ماهورا

ماهورا , داستان فیلم درباره زنی زیبا می باشد که هر شخصی میخواهد که وی همسرش شود اما مشکلی بزرگ بر سر راه خواهان او می باشد چرا که هر شخصی طرفش می رود ناپدید می شود...

دانلود فیلم ماهورا با لینک مستقیم و بدون حذفیات

دانلود فیلم ایرانی ماهورا با کیفیت بالا قرار گرفت

اخبار و توضیحات تکمیلی

 

درباره این فیلم سینمایی:

عنوانی متفاوت و درام محصول سال 1395 ایران که به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد و تهیه کنندگی علیرضا جلالی ساخته شده است , این سینمایی که دنیا و فرهنگی متفاوت را به تصویر می کشد توانست در جشنواره فیلم فجر با دریافت تندیس سیمورغ بلورین جلوه های بصری کارنامه خود را درخشان کند و قدم اول را حسابی محکم بردارد.

علارقم درخشش در جشنواره ها در اکران های خصوصی اما در اکران عمومی که فقط چندین هفته بود و نسبت به سایر آثار مدت زمان کمتری را برروی پرده سینما گزراند زیاد استقبال چشم گیری از آن نشد و سریع تر از حد معمول روانه بازار شد ,  هرچند که عوامل آن تاکید داشتند که اگر در سینماهای بیشتری فرصت اکران داشتند حتما میتوانستند نظر خیلی عظیمی از مخاطبین را داشته باشند, اگر بخواهیم به برخی آثار موفق ایرانی حداقل در دو سال اخیر اشاره ای داشته باشیم بد نیست نامی از ( دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده ) ببریم که حسابی علاقه مندان به آثار ایرانی را غافل گیر کرد.

دانلود فیلم ماهورا با لینک مستقیم

دانلود فیلم ماهورا با لینک مستقیم

به طور کلی متوان گفت قضاوت یک فیلم را نباید فقط از فروشش در زمان اکران یا حتی نظر منتقدین انجام داد چرا که سلایق بسیار متفاوتی را داریم و ممکن است اگر حتی جمع کوچکی نیز از آن چه میبینند راضی باشند به خصوص برخی آثار که هیج جور همه پسند نیستند و معمولا سبکی خاص را به رخ می کشند , میتوان این سینمایی را یکی از آن دسته نامید که باید هرکسی حداقل یک بار آن را ببیند و بعد قضاوت کند.

داستان فیلم درباره زنی زیبا می باشد که خواهان زیاد دارد اما وقتی کسی سمت وی می رود ناپدید می شود و اتفاقات و حوادث مختلفی را بروز می دهد که تاثیراتی منفی دارد.

*****************

دانلود فیلم ماهورا با کیفیت عالی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود فیلم با کیفیت 480p

دانلود فیلم با کیفیت 720p

دانلود فیلم با کیفیت 1080p

پخش آنلاین فیلم

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *