Knives Out 2019

چاقوها بیرون : عنوانی جذاب و جنایی که درباره یک پرونده متفاوت جنایی است که ماموری است که روی آن کار میکند فیلم درباره یک نویسنده جنایی معروف به نام Harlan Thrombey است که بلافاصله بعد از تولد ۸۵ سالگی خود مرده اس....

دانلود فیلم Knives Out 2019 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی Knives Out 2019 با دوبله فارسی و کیفیت عالی

لینک های دانلود نسخه بازبینی شده با کیفیت Bluray قرار گرفت

توضیحات کامل فیلم چاقوها بیرون 2019:

فیلم Knives Out یک فیلم جنایی آمریکایی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی رایان جانسون است، فیلم روایت کننده یک نویسنده جنایی معروف به نام Harlan Thrombey است که بلافاصله بعد از تولد ۸۵ سالگی خود مرده است، کاراگاه کنجکاو و خوش‌رویی به نام Benoit Blanc به امارت او می‌رود تا به موضوع رسیدگی کند، از خانواده ناکارآمد هارلان گرفته تا خدمتکاران فدایی‌اش، کاراگاه بلان به یکسری سرنخ‌ها و همچنین اطلاعات می‌رسد تا بتواند حقیقت پشت این مرگ نابهنگام را بفهمد.

از ستارگان مطرح این فیلم می‌توان به بازیگر‌ آشنا برای دوست داران سری جیمزباند یعنی Daniel Craig نام برد، همچنین ستارگان مطرح دیگری مانند کریس اوانز، آنا ده آرماس، جیمی لی کرتیس و مایکل شنون نیز در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

دانلود فیلم Knives Out 2019

دانلود فیلم Knives Out 2019

این فیلم که درآمریکا توسط Lionsgate منتشر شد از سوی منتقدان بازخورد‌های بسیار خوبی دریافت کرد و یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ به شمار می‌آید، این سینمایی به‌خاطر فیلمنامه و همچنین تهیه‌کنندگی و بازی‌های بازیگران خود بازخوردهای مثبت بسیاری دریافت کرد، از جمله سه نامزدی در گلدن گلوب در زمینه‌های بهترین فیلم موزیکال یا کمدی، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر زن، همچنین این سینمایی نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمنامه از از جشنواره فیلم بریتانیا شد.

همچنین این عنوان توسط American Film Institute، National Board of Review و همچنین مجله Time بعنوان یکی از ۱۰ فیلم برتر سال ۲۰۱۹ انتخاب شد.

**********

دانلود رایگان فیلم چاقوهای تیز کرده با دوبله فارسی حرفه ای

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_–_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

******************

نظرات و نقدها 1

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علی احیائی
    0

    اسم فیلم چاقو های بدون غلاف یا بی غلافه نه چاقو ها بیرو

    ضمن این که فیلم بسیار محشریه با سپاس از سایت خوبتون